Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Juurikin näin. Armeijaan meneviltä sallitaan velttoilu ja sivareilta ei.
Eihän yksikään sivari ole välttänyt armeijaa sellaisilla perusteilla mitkä eivät pidä paikkaansa! Sikäli ei varmaan ole mitään syytä pahoittaa mieltään.:)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ai niinku juhamieto... hahahah kahtokaa kun keksin vitsin. Notta perskuta.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olen bonjannut mitä tarkoitat, mutta edelleenkään en ymmärrä millainen perustelu sitten on väärä. Se ettei vaan halua koskea aseeseen on yhtälailla vakaumus kuin joku uskontokin.
Juu olen samaa mieltä, kunhan tämä aseallergia ei ole syntynyt sen takia että välttäisi armeijan.
Sinä taas et vastannut mitään siihen tosiasiaan, että oikeasti armeijassa on paljon enemmän lusmuilijoita kuin sivarissa. Miksi et vaadi heiltä kunnon perustelua sille, miksi menevät sairastuvalle vaikkei ole oikeasti millään tavalla sairaana? Perustelu on luultavasti "ei kiinnosta".. Ehkä sama perustelu kuin joillakin sivareilla, mutta sivarit sentään tekevät jotain. Vemppapataljoona ei tee mitään. Siinä on ero! Luulisi sinunkin tuon ymmärtävän.

Sinä siis kannatat laiskottelua, kunhan sen tekee armeijassa, mutta et kannata aktiivista toimintaa sivarissa, mikäli ainoa syy siihen on se ettei armeija kiinnosta.
Se, että menee armeijan tai toimii siviilipalvelumiehenä (jos edellytykset täyttyvät ja on hyväksyttävät kestävät perustelut tälle. Esimerkki huonosta perustelusta: "...ettei armeija kiinnosta".) osoittaa sen, että on valmis ainakin periaatteessa täyttämään velvollisuutensa.

Kirjoitin hyväksyväni tietynlaisen gonahtelun/lusmuilun. Totta kai se pitää olla jonkinlaisissa rajoissa. Tarkoittaa sitä, että oppii tekemään/ja tekee ne tehtävät mitä annetaan. Sen jälkeen saakin vähän sluibailla.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Quiqqeli onnistu näköjään kylvössä samoilla repliikeillä mitä itse olin pariin kertaan kylvänyt. Raaseri on ollut kyllä poikkeuksellisen hiljaa.

Mutta oma kontribuutioni asiaan tulee Sveitsistä, tuosta asevelvollisuuden mallimaasta:
People determined unfit for service, where fitness is defined as "satisfying physically, intellectually and mentally requirements for military service or civil protection service and being capable of accomplishing these services without harming oneself or others",[3] are exempted from service but pay an additional 3% of annual income tax until the age of 30, unless they are affected by a disability.
Ja sellainen huomio, että esim. Kreikassa todistajat käyvät siviilipalveluksen eikä siinä ole heidän mielestään mitään "omantunnon vastaista"
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
MarjaLiisa Kirvesniemi otti Juha Miedolta suihin, nii ni sitten se sano että Pirkko Määttä!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
En osaa sanoa, koska en ole kovin huumorintajuinen.
No en ole minäkään. Kerran oli sellainen mies kuin Määttä. Ja Niemi. Niemi kysyi Määtältä että "mihinkä työ määttä?". Määttä siihen vastasi että "niemen nokkaan paskalle.". Että sen pituinen se.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Juha Mieto meni saunaan ja näki siellä Pirkkonsa Määtän.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Juha Mieto meni saunaan ja näki siellä Pirkkonsa Määtän.
Uijui! Nyt kielipoliisi! Määttä tuossa lauseessa olisi pitänyt kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Ulisuttaa moinen virhe vitsissä tarkempaa vitsitarkkailijaa. Eihän sitä muuten tajua. Uliuli!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tuntuu ruhtinaalliselta, kun nenääni tuoksuu valmistuva päivällinen, itse kun en osaa kokata mitään. Tuskin maltan odottaa. :eek:
 
Ylös