Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
kiva kun kotikaupunki on otsikoissa ja positiivisesti. ensin hurrikaanille lentopalloliigan hopeat ja eilen biisoneille koripalloliigan kullat
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18415
Tänään kalastelemaan Maaningan Korkeakoskelle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kouvotsvoni kävi pihassa kääntämässä Chevroletinsa, oli jo ajaa pois pihasta, mutta malttoi käydä juomassa pikakahvit. Jatkoi sen jälkeen matkaansa vallan.
Noku olit asumisen merkit piilottanut, niin olin jo karkaamassa paikalta:frank: Ei tarvinnut kuin 600km kotoa ajella, niin jo loppui jäähdytinnesteen merkkivalo jatkuvan palamisensa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tänään kalastelemaan Maaningan Korkeakoskelle.
Ha.

Mähän olin eilen ekaa kertaa silakkaa kalastamassa. Sunnuntaina kun ajeltiin pojan kanssa kotiin päin Kunsteniemestä, niin Ukkopekan sillalla Naantalissa oli porukkaa nostamassa silakkaa. Sällihän innostus siiitä (ja vähän iskäkin) kun silakkaa näytti nousevan ihan nauhana.

No, eikun oma litka rakentamaan ja eilen mentiin testaamaan. Hyvinhän sitä tuntui sieltä nousevan, muutaman "vanhemman " litkaajan ystävällisillä neuvoilla. Runsas tunti tuotti sellaisen puolentoista kilon silakka saaliin, joista isoimat oli sellasia 15 sentin kokoisia, eli ihan komioita.

Nyt tein litkan uusiksi (lyhyempi ja enemmän koukkuja) ja joku päivä täytyy mennä tässä uusiksi.

On muuten ihan saatananasti suomua viljelevä kala tuo silakka :dunno: Tuntuu että niitä on vieläkin joka paikassa, vaikka on sentää saunassikin tullu käytyä sen jälkeen :D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18415
Toivotaan, että jekkasee!
Kaverin piti tulla tänne, oltaisittiin lähdetty klo 10 kahdella autolla liikenteeseen mutta eipä kaveria näy, tosin ei mies kännyyn myöskään vastaa. Täytyy vain odotella.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Eräs blogini lukija ilmoitti kilpailuun minut Kingis-jäätelön kilpailuun, jossa on haussa Suomen suurisydämmisin. Enpä tiedä olenko tuota ansainnut, mutta olen kuitenkin jo kolmantena.

Käy siis äänestämässä niin voin voittaa 3000 euron stipendin! :ahem:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Eräs blogini lukija ilmoitti kilpailuun minut Kingis-jäätelön kilpailuun, jossa on haussa Suomen suurisydämmisin. Enpä tiedä olenko tuota ansainnut, mutta olen kuitenkin jo kolmantena.

Käy siis äänestämässä niin voin voittaa 3000 euron stipendin! :ahem:
Äänestin. :thumbup:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Toi Hurstin Heikki on kieltämättä aika kova luu tossa kisassa. :frank:
 
Ylös