Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minua on vituttanut aika helvetin pitkään, että olen silkasta laiskuudesta jättänyt Viking Lotto-kupongin saattamista lainvoimaiseksi ja sitten selviää seuraavana päivänä, että juuri tällä kupongilla olisin voinut voittaa miljoonat! Saatana!:wall:

Kyllä tämä syö miestä niin paljon, että vietin viikon putkeen ryyppäjäiset, onneksi Viron viinoilla eikä Suomen.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6759
Sijainti
Täällähä mä
Tein tuossa havainnon että heikki on ornari :

- Se oli ihan maksimisuoritus omasta mielestäni taas. Ei ollut oikein kilvanajoa kenenkään kanssa. Tallikaveriinkin tuli sen verran eroa, että lintuja katsellessa meni oikeastaan iltapäivä, Kovalainen sanoi MTV3:lle.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Kimi Jääpallo pii sallua. Tai tuu sarpiinsa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Hieno homma, mut eiköhän semmosenkin lukon voi tiirikoida.
Ei tuota edellistä yritys varsinaisesti voi tiirikoimiseksi edes sanoa. Paremminkin pieksämiseksi, eivätkä siltikään saaneet laitetta liikkeelle.

Tommosen 50 euron hälytinjärjestelmän mä meinasin siihen ostaa, jos vaikka 110 dB pelottelis varkaat mäkeen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Eiks se oo kalliimpi ku ite Guti? Sama ku hakis HooKoon siniselle tonnin kilohintaista sinappia Dijonista.
Eihän toi oo yhtään sama. Miten kallis sinappi auttaa suojautumaan mopovarkailta ja sabotööreiltä? MIETI NY ITEKKI!
 
Ylös