Ei ole huomannut, koska just eilen kirjoitti hauskat kuvat -toikkiin.Ei ketään ole huomannut, että Ojasfani ei ole kirjoittanut ihan muutamaan päivään?
Lukkoon ja arkistoon!Liian kipeä asia avattavaksi.
On kyllä kevyesti komein kiukaan yläpuolinen seinä mitä oon konsanaan nähnyt.
Pakko kompata ihan vähäsen.On kyllä kevyesti komein kiukaan yläpuolinen seinä mitä oon konsanaan nähnyt.
Pitäis olla pakollinen joka saunassa.
Pakko kysyä: kummasta löyty enemmän paskaa?Kyllä oli osuvasti luettu järjestyksessä tapahtumia ja sattumia ja sen jälkeen ruokajuttu
Joopa joo...
4.7. alkaa loma ja kestää 5 viikkoa. Että siitä vaan.Myös MINUN kanssani saunominen on sangen suositeltavaa.
No se 'loma' vietetään nimenomaan Bouvet'lla.Ai Bouvet'lta pääsee lomallekin.
Siis mitä vittua? Miten matikan tunnilla voi löytää ES tölkkejä? Kyllä mä tiedän, että nuoret noita vetää, mutta että niitä käytetään myös opetuksessa on uusi juttu mulle.Vitsi kun on pää kipee... Mut oli täs päivässä tasan yks hauska juttu, me löydettii matikantunnilla 52 es-tölkkii. Muuten on taas menny mollauksien kuuntelussa tää ilta. Kiva...
Helppo keino saada lasten huomio matikantunnilla kun tylsän helmitaulun sijaan käyttää energiajuomatölkkejä.Siis mitä vittua? Miten matikan tunnilla voi löytää ES tölkkejä? Kyllä mä tiedän, että nuoret noita vetää, mutta että niitä käytetään myös opetuksessa on uusi juttu mulle.
26 oppilasta ja jokaisella 2 ES-tölkkiä repussaan.Siis mitä vittua? Miten matikan tunnilla voi löytää ES tölkkejä?
Ja siitähän saa hyviä vähennyslaskuesimerkkejä. "Pöydällä on 52 täyttä ES tölkkiä, opettaja juo niistä 7. Montako tölkkiä jää jäljelle? Tietysti 52, koska eihän tölkkien määrä vähene."Helppo keino saada lasten huomio matikantunnilla kun tylsän helmitaulun sijaan käyttää energiajuomatölkkejä.
Väärin!26 oppilasta ja jokaisella 2 ES-tölkkiä repussaan.
Ai niin, unohdin että tarkkislaiset on ES suurkuluttajia.Väärin!
(tarkkailuluokat eivät ole noin suuria)
Selkeästi tuleva forumisti kyseessä.- Miksi itket pikkuveli?
-Kun minulla ei ole kesälomaa.
-Miten niin ei muka ole?
-Kun en ole vielä koulussa.