Il Tempo Gigante
Darth Father
Tsup
Noooh... ehkä sekin hätätapauksessa menettelee, jos ei Urkkia ole. EIKU!Jos sittenkin on Maria...
:thumbup:
Foto teoksesta ois kiva ylläri. Tosta vois tulla bisnes, kiertävä Kekkosmaalari!
Oliko teidän pirtin seinällä Kekkonen?Urkilla tulee kuumat päivät!
Mä tekisin siitä valuvan. Toimisi tuon kiukaan kuumuuden kanssa hienosti.Mitä mieltä olette tuosta alareunasta? Vaimon mielestä se ehkä pitäisi vetää suoraksi, mutta mä ajattelin jättää sen noin. On muuten liian kliininen ja näin tuohon jäisi kädenjälkeä... ??? HÄ?
Komppaan jossain määrin vaimoas. Nyt tuo näyttää vähän siltä kuin tuota alareunaa ei olisi tarkoituksella jätetty noin vaan joko maalaaja oli liian tumpelo vetämään sen suoraksi tai (ehkä pikemminkin) kuumuus on saanut maalit valumaan. Niin tai näin, on mun mielestä häiritsevä yksityiskohta muuten vallan loistavassa tuotoksessa.Mitä mieltä olette tuosta alareunasta? Vaimon mielestä se ehkä pitäisi vetää suoraksi, mutta mä ajattelin jättää sen noin. On muuten liian kliininen ja näin tuohon jäisi kädenjälkeä... ??? HÄ?
Joo mutta siis kunnolla valuva sitten eikä noin kuin nyt.Mä tekisin siitä valuvan. Toimisi tuon kiukaan kuumuuden kanssa hienosti.
Ei ollut kotona maallamaalla. Itse ostin osto- ja myyntiliikkeestä joku vuosi sitten oman. Sillä on kiva hämmentää vieraampia.Oliko teidän pirtin seinällä Kekkonen?
Jätin tarkoituksella viimeistelemättä tuon alareunan just sen takia, etten vielä tiedä, mitä sille tehdään. Täytyy jallun kanssa saunoa muutama kerta, kyllä se sieltä tulee sitten.Komppaan jossain määrin vaimoas. Nyt tuo näyttää vähän siltä kuin tuota alareunaa ei olisi tarkoituksella jätetty noin vaan joko maalaaja oli liian tumpelo vetämään sen suoraksi tai (ehkä pikemminkin) kuumuus on saanut maalit valumaan. Niin tai näin, on mun mielestä häiritsevä yksityiskohta muuten vallan loistavassa tuotoksessa.
Tarkennuksena kuitenkin, idea (siis tuon alareunan) ei ole välttämättä huono lain, mutta se tarttis toteuttaa kunnolla eikä hutaisten. Ehkä pidempiä ja myös hieman tasaisempia pyyhkäisyjä (tai miten tuon sitten teitkään), tosin riski että tuo menee täysin vituiks on suuri. Tai noh, ainahan reunan voi maalata valkoisella ylitte ja yrittää uudestaan. Periaatteessa tuota pyyhkäisytekniikkaa vois käyttää jopa kaikkiin sivuihin, saattais tulla hiano. Tai sis hienohan se on nytkin, mutta viälä hianompi :frank:
Epäilin ennen näkemistä, että kuvassa on tuo pelti suun kohdalla