Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Arvasin, että joku tarttuu tuohonkin. Joku kiuastonttu se on. Kumollaan sen takia, kun tossa kiukaan päällä oli pressu suojana maalauksen ajan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aaaargh, taas meni puoli sunnuntaita siihen että jahnakoi omalle isälleen soittamista. Ja nyt sopivasti kello onkin niin paljon että ei varmaankaan enää kannata. Ei auttanu edes viskihörpyt. Estynyt pelkuri olen ja säälittävä.
Mikäs siinä on niin hankalata? Siis jos vielä hengissä on. Sitten kun ei ole, hankaloittuu vielä enämpi. Ja voi jäädä harmittamaan soittamaton puhelu.

Tsemppiä!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
"Osanottoja niitä tarvitseville", lausui aina hutikassa näkyvä mökkinaapuri taannoin. Hauska mies ja vähän jo hymyilytti, vaikka sydäntä riipi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Hieno urkki.

Komppaan OoPeetä ja vaimoa tuossa alareunassa. Ehdottomasti tasaiseksi ja siistiksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Radio Rockilta tiesivät kertoa, että Mikko Koivua olisi eilen revitty naisten toimesta ravintolassa enemmän, kuin Tsekin toimesta kentällä.

Voi sitä Mikkoa! Voi sitä!!!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kiekollinen pakki - piekollinen kakki.

Ei mulla tässä muuta.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Joo-o.

Onneks oli luettu Hesaria niin tiesin mitä gentrifikaatio tarkottaa :D
Mut jos se johonki kusee niin se on sitten siihen kolmostehtävään. :wall:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mitä mieltä olette tuosta alareunasta? Vaimon mielestä se ehkä pitäisi vetää suoraksi, mutta mä ajattelin jättää sen noin. On muuten liian kliininen ja näin tuohon jäisi kädenjälkeä... ??? HÄ?
Mä tekisin siitä valuvan. Toimisi tuon kiukaan kuumuuden kanssa hienosti.
Komppaan jossain määrin vaimoas. Nyt tuo näyttää vähän siltä kuin tuota alareunaa ei olisi tarkoituksella jätetty noin vaan joko maalaaja oli liian tumpelo vetämään sen suoraksi tai (ehkä pikemminkin) kuumuus on saanut maalit valumaan. Niin tai näin, on mun mielestä häiritsevä yksityiskohta muuten vallan loistavassa tuotoksessa.
Komppaan Meheä tässä nyt ja oon eri mieltä vaimos ja OoPeen kanssa. Se olis jotenkin liian siisti jos ton alareunan vetäisi suoraksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Voishan siihen laittaa vaikka liekkejä. Liekit toimii aina. Ja pääkalloja vois olla. Ehkä joku tribaali.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215


Pikapainttaus niin että alareuna on "kunnollinen".

Sopii hienosti. Sama tyylikkyys pitää olla kuvassa kuin Kekkosellakin.
 
Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ei ketään ole huomannut, että Ojasfani ei ole kirjoittanut ihan muutamaan päivään? Viimeksi muistan kirjoittaneen, että pääsee olemaan kotona yksin.

Toivottavasti ei ole joustanut periaatteistaan.
 
Ylös