Mulla tulee sunnuntaina 10 vuotta täyteen tässä firmassa.Tällä päivämäärällä, 25 vuotta nykyisen työnantajan palveluksessa. Mitenköhän sitä itse itsensä palkitsisi
Mulla tulee sunnuntaina 10 vuotta täyteen tässä firmassa.Tällä päivämäärällä, 25 vuotta nykyisen työnantajan palveluksessa. Mitenköhän sitä itse itsensä palkitsisi
Kop ja [jaakkolassila] Tosi on! [/jaakkolassila]No sitten ehdotan kossupulloa ja pikkutunneille kestävää väittelyä hajun kanssa. Siitä ois iloa meille muillekin.
Jos modet eivät sammu alkuillasta, niin varmaan viheltävät pelin poikki. On ne niin tylsiäNo sitten ehdotan kossupulloa ja pikkutunneille kestävää väittelyä hajun kanssa. Siitä ois iloa meille muillekin.
Kainuun seudun ABC:n naisten vessan seinä EI ole niitä nopeimpia kommunikointivälineitä :ahem:Kyllä tiedottaminen on vaikeaa... tai pikemminkin tiedon vastaanottaminen.
Olen ilmoittanut eräästä tätä päivää koskevasta muutoksesta ao. henkilöille
- erillisellä 'seinäkirjoituksella' (to)
Kappas vaan. Ei ollut mennyt viesti perille. Huhheijaa!!! :nope:
No sitten ehdotan kossupulloa ja pikkutunneille kestävää väittelyä hajun kanssa. Siitä ois iloa meille muillekin.
Joni tulossa kylään enkeleineen?Pitäs jaksaa siivota. Kohta on kämppä kännisiä naisia täynnä.
Muistan hyvin nuo ajat :ahem:Muistan aikoja, jolloin ryypiskelin kämpässäni.
Tulevat webbicamin kautta?Pitäs jaksaa siivota. Kohta on kämppä kännisiä naisia täynnä.
Minulla ei ole ikinä tölkkejä ollut ympäristössäni..ehkä alle laatikollinen.Muistan aikoija, jolloin ryypiskelin kämpässäni lailla Jonin vailla minkäänlaista halua siivota. Jossain vaiheessa havahduin, että mun tietokonetuolin ympäristössä oli varmaan puolentoistametrin säteellä tölkkejä ja pikkainen kävelyreitti niiden läpi keittiöön, jääkaapille.
Hienoja aikoja, elämämme kesä.
Mulla on vaan yksiö. Ei ne tänne mahtuis kaikki.Joni tulossa kylään enkeleineen?
Riisun alushousuni ja esiinnyn alasti Teille.
Pyörähdän ympäri.
Mitä näkyy?
Pyörähdys toisinpäin, entäs nyt?
Tälläinen olen, eestä ja takaa...
(menee hetekalle) ... hei kaikki
näin minä istun ja makaan.
Ps: toivottavasti kukaan ei valita alasti olemisestani, vaan siitä - mitä itse NÄKI
Kunhan huomasin ylläpidon puolella sen yhden postauksen ja sitten katselin huvikseen Lätkikseen. Kaikkea sitä löytää..Onkos sulla Kouvo tänään joku arkistopäivä vai mikä?
Postikonttorissa totesivat pakettiesi olevan vielä ehjiä ja lähettivät takaisin lajitteluksekuskeen.Lähetysseuranta sanoo pakettien käyneen tänään toisen kerran lajitteluksekusken kautta.