Miten muuten on, kyllä kai se sähköpiuhalämmitin jää edelleen toimintakuntoiseksi, jos webston asentaa?
Kyllä jää. Mulla oli Lantikassa lohkolämmitin ja kaksi webastoa. Kaikki toimi :ahem:
Perusmalli lie kytkettävä itse päälle autosta käsin?
Jep - ja vain autosta. Suosittelen kaukosäädintä.
Lisähintaa ja saa kaukosäätimen ja /tai ajastukset?
Saa - kaukosäädintä on kahta tyyppiä: Perusmalli ja ajastuksilla varustettu malli. Mulle riitti perusmalli, koska auto on yleensä 500 metrin päässä minusta. Kaukosäätimen kantama on mainosten mukaan jopa kilometri hyvissä olosuhteissa.
Ajastusta en käyttänyt ikuna, vaikka sellainen olikin Lantikan kakessa. Webasto lämmittää moottorin ja kabiinin niin nopeasti, että kun tietää olevansa kohta (n. 15 minuutin päästä) lähdössä, painaa kaukosäätimen nappulaa ja auto on lähtiessä lämmin.
Huippumallit gsm:llä soitto??
Löytyy tuollainenkin, ei ole kokemusta. En usko että olisi ikinä käyttöä. Vaikka auto olisi lentokentän parkissa, kaukosäätimellä saa auton pöhisemään tuloterminaalista. Olen kokeillut.
Miten kaukaa se kaukosäädin toimii?
Hyvissä olosuhteissa mainoksen mukaan kilometri, todellisuus lienee 500 metriä. Mulla on ollut auto kylmässä parkkihallissa 400 metrin päässä toimistolta ja aina lähti kakella toimiston sisätiloista lämpeämään. Tosin ohjauskäsky piti käydä tekemässä siltä puolen toimistoa, jossa parkkihalli oli. Muuten oli liikaa betonia välissä. Kake toimii radiotaajuuksilla, ei ole siis mikään infrapuna tms.
entä ajastukset, lie ohjelmoitavaa digitekniikkaa eikä pyörivää kelloa?
Ajastus/viikko-ohjemointi on hienommassa T100 kaukosäätimessä suoraan.
Asennuta samalla autoon kiinteästi
ylläpitolaturi, ettei auton akku tyhjene käytössä. Pari kertaa viikossa kun pitää piuhassa yön yli, ei akun tyhjenemisvaaraa ole. Laitehan käyttää akkuvirtaa auton lämppärin puhaltimen pyörittämiseen - ja kai siellä Webastossakin joku pieni puhallin - joka toimittaa ilmaa palotapahtumalle - on sisällä.
Eipä kestä!
T100 kaukosäädin:
Peruskaukosäädin T91 (mulle on riittänyt tämä hyvin)
Loput selviää lähimmässä Webaston
asennusliikkeessä.