OoPee
Nuori ikäisekseen
No niin oli :frank:Se oli pukupellelle ihan oikein.
No niin oli :frank:Se oli pukupellelle ihan oikein.
Tunnustan kuuluvani mainittuun pelleporukkaan.Pelleille ei sovi puku lain.
Mutta sä voit pistää jollakin lihakoukulla potkan roikkumaan korvaan!Tunnustan kuuluvani mainittuun pelleporukkaan.
T.nim."Ei krakaa edes omiin häihin, no tosin ei lie kyllä häitäkään tiedossa"
Häissä tota lihakoukkua tupataan kutsumaan sormukseksi mutta muuten periaatteessa aikalailla samasta asiasta kyse.Mutta sä voit pistää jollakin lihakoukulla potkan roikkumaan korvaan!
Arja Havakka <3Yritin teipata kännipäissäni Arja Havakan ja Niki Laudan sängyn päätyyn, mutta eihän ne Tiimarin teipellä pysy. Aamulla heräsin ja molemmat oli naamallain.
Teit arvatenkin aloittelijan virheen ja yritit teipata Nikin seinään korvista.Yritin teipata kännipäissäni Arja Havakan ja Niki Laudan sängyn päätyyn, mutta eihän ne Tiimarin teipellä pysy. Aamulla heräsin ja molemmat oli naamallain.
Alokasvirhe. Ootti että suutut. Halusi huomiota. Nyt aattelee että on sulle se ja sama. Miehekäs korjausliike välittömästi nyt. Voi pelastaa ja jopa petrata tilanteen.Ääh.. naiset. Ihme sinkoilua välillä niillä touhunsa. Itse ensin aloittaa hökälehtimisen ja sitten kun mieli muuttuu, niin olettaa että mie suutahdan perumisestaan. Mitä helvettiä...?
Alusta asti mie olen ollut, että neiti tekee kuten itse halajaa. Tekee nyt edelleen kuten halajaa, eikä panikoi. Prkl.
Ne on vittu aina! Miksei voi olla vaan että kikkeli pimppiin ja jee jee? Ois helppoa.Ääh.. naiset. Ihme sinkoilua välillä niillä touhunsa. Itse ensin aloittaa hökälehtimisen ja sitten kun mieli muuttuu, niin olettaa että mie suutahdan perumisestaan. Mitä helvettiä...?
Alusta asti mie olen ollut, että neiti tekee kuten itse halajaa. Tekee nyt edelleen kuten halajaa, eikä panikoi. Prkl.
Pelastin jo. En ole myöntynyt mihinkään, esitin ehdottomat ehtoni ja sillä hyvä. Haleja ja pusuja.Alokasvirhe. Ootti että suutut. Halusi huomiota. Nyt aattelee että on sulle se ja sama. Miehekäs korjausliike välittömästi nyt. Voi pelastaa ja jopa petrata tilanteen.
Ne muut ei ole pääministereitä. Kai, en oo ihan varma.Miksi ihmeessä tuossa vaalipaneelissa Jyrki Kataista puhutellaan pääministeriksi ja muista käytetään nimeä.
No se.Ne muut ei ole pääministereitä. Kai, en oo ihan varma.
Kookosmuslaiset on aina vähän muita parempia ihmisiä.:ahem:Miksi ihmeessä tuossa vaalipaneelissa Jyrki Kataista puhutellaan pääministeriksi ja muista käytetään nimeä. Eihän se Katainen ole tuolla pääministerinä vaan puoluejohtajana.
Hectoria lainatakseni:Kookosmuslaiset on aina vähän muita parempia ihmisiä.:ahem:
Ota pienet:alppu: ja kirjoittele tänne!:ahem:Hectoria lainatakseni:
"Kokoomus: ei mittään,
Demarit: ei mittään,
Kristilliset, kepu: ei mittään.
Ruottalaiset, kommarit, ei liberaalit mittään"
Muutenkin tuon biisin sanat ovat ajankohtaisia tänäkin päivänä.
Luottamus hallituksen toimiin on totaalisesti nollassa. Kataisen naama telkkarissa ärsyttää, vois jätkä suksia hevon vitun kuuseen.
Sama Räsäsen kohdalla, ja monen monen muunkin kanist...ministerin kohdalla.
Voe viddu, että ärsyttää.
Viikonloppu, meen mökille murjottamaan, tai oikeestaan, lähen kalaan, se rauhoittaa.