Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Yritin teipata kännipäissäni Arja Havakan ja Niki Laudan sängyn päätyyn, mutta eihän ne Tiimarin teipellä pysy. Aamulla heräsin ja molemmat oli naamallain.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Yritin teipata kännipäissäni Arja Havakan ja Niki Laudan sängyn päätyyn, mutta eihän ne Tiimarin teipellä pysy. Aamulla heräsin ja molemmat oli naamallain.
Teit arvatenkin aloittelijan virheen ja yritit teipata Nikin seinään korvista.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ääh.. naiset. Ihme sinkoilua välillä niillä touhunsa. Itse ensin aloittaa hökälehtimisen ja sitten kun mieli muuttuu, niin olettaa että mie suutahdan perumisestaan. Mitä helvettiä...?
Alusta asti mie olen ollut, että neiti tekee kuten itse halajaa. Tekee nyt edelleen kuten halajaa, eikä panikoi. Prkl.

Knoukka

Well-known member
Ääh.. naiset. Ihme sinkoilua välillä niillä touhunsa. Itse ensin aloittaa hökälehtimisen ja sitten kun mieli muuttuu, niin olettaa että mie suutahdan perumisestaan. Mitä helvettiä...?
Alusta asti mie olen ollut, että neiti tekee kuten itse halajaa. Tekee nyt edelleen kuten halajaa, eikä panikoi. Prkl.
Alokasvirhe. Ootti että suutut. Halusi huomiota. Nyt aattelee että on sulle se ja sama. Miehekäs korjausliike välittömästi nyt. Voi pelastaa ja jopa petrata tilanteen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ne on vittu aina! Miksei voi olla vaan että kikkeli pimppiin ja jee jee? Ois helppoa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Alokasvirhe. Ootti että suutut. Halusi huomiota. Nyt aattelee että on sulle se ja sama. Miehekäs korjausliike välittömästi nyt. Voi pelastaa ja jopa petrata tilanteen.
Pelastin jo. En ole myöntynyt mihinkään, esitin ehdottomat ehtoni ja sillä hyvä. Haleja ja pusuja.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Miksi ihmeessä tuossa vaalipaneelissa Jyrki Kataista puhutellaan pääministeriksi ja muista käytetään nimeä. Eihän se Katainen ole tuolla pääministerinä vaan puoluejohtajana. :rolleyes:

SamiJ

Well-known member
Ja miksi ihmeessä meillä on tommonen puolustusministeri.

SamiJ

Well-known member
Jos niiltä muilta ministereiltä on vaan irronnu pää. Kaikkien aikojen kesä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Miksi ihmeessä tuossa vaalipaneelissa Jyrki Kataista puhutellaan pääministeriksi ja muista käytetään nimeä. Eihän se Katainen ole tuolla pääministerinä vaan puoluejohtajana. :rolleyes:
Kookosmuslaiset on aina vähän muita parempia ihmisiä.:ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Kookosmuslaiset on aina vähän muita parempia ihmisiä.:ahem:
Hectoria lainatakseni:

"Kokoomus: ei mittään,
Demarit: ei mittään,
Kristilliset, kepu: ei mittään.
Ruottalaiset, kommarit, ei liberaalit mittään"

Muutenkin tuon biisin sanat ovat ajankohtaisia tänäkin päivänä.

Luottamus hallituksen toimiin on totaalisesti nollassa. Kataisen naama telkkarissa ärsyttää, vois jätkä suksia hevon vitun kuuseen.
Sama Räsäsen kohdalla, ja monen monen muunkin kanist...ministerin kohdalla.

Voe viddu, että ärsyttää.

Viikonloppu, meen mökille murjottamaan, tai oikeestaan, lähen kalaan, se rauhoittaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hectoria lainatakseni:

"Kokoomus: ei mittään,
Demarit: ei mittään,
Kristilliset, kepu: ei mittään.
Ruottalaiset, kommarit, ei liberaalit mittään"

Muutenkin tuon biisin sanat ovat ajankohtaisia tänäkin päivänä.

Luottamus hallituksen toimiin on totaalisesti nollassa. Kataisen naama telkkarissa ärsyttää, vois jätkä suksia hevon vitun kuuseen.
Sama Räsäsen kohdalla, ja monen monen muunkin kanist...ministerin kohdalla.

Voe viddu, että ärsyttää.

Viikonloppu, meen mökille murjottamaan, tai oikeestaan, lähen kalaan, se rauhoittaa.
Ota pienet:alppu: ja kirjoittele tänne!:ahem:

Sovittu!

'Täällä Iisvesi ja Micael...'

Status
Ei avoinna uusille viesteille.