Albert Oil
Hippi ja juntti
Tein äsken mikahäkkiset. Schumacherina toimi joku ärsyttävä kanssafillaristi, Ricardo Zontana satunnainen hidas käveleksijä ja Kemmelin suorana Tampereen Hämeenkatu.
Nin tarkan tiedon jälkeen on pakko kysyä, että oliko Alpun harha-aistimuksen Schumi vai Zonta?Kaikkea sitä Alppu kuvitteleekin Kilpisjärven hourulan kuntopyörää polkiessaan.
Menit metsään itkemään?Tein äsken mikahäkkiset.
Ei, vaan voitti -98 ja -99 mestaruudet.Menit metsään itkemään?
Niin onko se oikeasti hidas, vai NÄYTTÄÄKÖ VAIN HITAALTA?Onks tää foorumi hidas, vai onks se vain mä?
On. Forum.Onks tää foorumi hidas, vai onks se vain mä?
Jälkiliukas on ok kunhan se ei ole perseraiskauksen jäljiltä.Onko 'jälkiliukkaat' tai muu vastaava otsikointi asiallista hassuttelua asiakeskustelussa?
On. Joudut keskustelemaan asiasta vapaalla. Modet on natseja.Mitäs muuten, jos ja kun haluaisin keskustella The Pe*seraiskaus- yhtyeen tekemisistä Forumin asiantuntevan ihmisjoukkion kera? Ja nimenomaan F1-puolella? Onko sananvapauteni mennyttä?
Nythän mä vasta tajusin tän vitsin, ruotsalaisella nuorukaisella on tyttöystävä.Ruotsalainen nuorukainen yllättää tyttöystävänsä kukkakimpulla.
- Ja tästä hyvästä minä saan tietysti olla koko illan jalat levällään?
- Tuota...eikö sinulla sitten ole maljakkoa?
Olet laittanut botoxia, liikaa meikkejä ja liiaksi asti hiusvahaa, että vähän rajaa.Kyllä aika kuluu nopeasti. Äsken just radiossa muistutettiin, että on 30 vuotta siitä, kun Kekestä tuli formuloiden maailmanmestari.
Hyvä Keke! :thumbup:
?Olet laittanut botoxia, liikaa meikkejä ja liiaksi asti hiusvahaa, että vähän rajaa.
Kyllä sen tajuaa kun ajattelee 30 vuotta sitten, niin seuraava etappina minullahan on vanhuus tulossa tai arkkutilaus kun seuraavan kerran ilmoitetaan Häkkisen maailmanmestaruudesta.
EDIT: Niin ja huomenta!
Metkaa on ajan kulku. Meidän radiossa siitä sanottiin jo eilen.Kyllä aika kuluu nopeasti. Äsken just radiossa muistutettiin, että on 30 vuotta siitä, kun Kekestä tuli formuloiden maailmanmestari.
Hyvä Keke! :thumbup: