Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tulin Suomeen. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis: Lupasin Espanian kämpän kaverin mutsille loka-tammikuuksi. Olipa tyhmä aika tulla Suomeen kun tuota säätilaa katselee :(
Toki voisin sen kaverini mutsinkin kanssa siellä aikaa viettää, jos hermo menee ennen helmikuuta, tosi kiva ihminen se on, ja itse sanokin mulle, että kyllä hän vois elää samana katonkin alla siellä, että ei hänen takiaan pois tartte lähteä. Mutta kun se käytännössä puhuu ihan taukoamatta, niin todennäkösesti en jaksais sitä.
Oonks mä sun kaveri?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Yks raksainssinplanttu soiti mulle äsken ja kertoi suorittaneensa tarkat plaskelmat koskien asunto-osaketta rasittavia tulossa olevia taloyhtiön korjaushankkeita. Lopputulema oli, että osta pois jos on lottovoitto näköpiirissä.

Ei ole. En osta. Ostan jonkun muun. Ehkä moposkootterin? Tai kaliaa. Varmaan kaliaa. Tai molemmat.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Yks raksainssinplanttu soiti mulle äsken ja kertoi suorittaneensa tarkat plaskelmat koskien asunto-osaketta rasittavia tulossa olevia taloyhtiön korjaushankkeita. Lopputulema oli, että osta pois jos on lottovoitto näköpiirissä.

Ei ole. En osta. Ostan jonkun muun. Ehkä moposkootterin? Tai kaliaa. Varmaan kaliaa. Tai molemmat.
Osta perunoita. Perunoita tarvitaan aina.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Porin Ässien virallisen tiedottajan Jarkko Ruususen twitteristä:

Porissa sataa, mut ei hätää! Tulkaa Isomäkeen, katto ei vuoda kuin parista kohtaa! #Ässät - #Blues klo 18.30
Aiheutti naurunpyrähdyksen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Porin Ässien virallisen tiedottajan Jarkko Ruususen twitteristä:

Aiheutti naurunpyrähdyksen.
Huikeeta! Tekis heti mieli mennä. Paljon tehokkaampaa markkinointia tämä kuin perinteinen LÄTKÄ PUTOAA JÄÄHÄN HUOMENNA JA VITTU HÄPPÄRÄÄ SIT TÄTTÄRÄÄ!

edit: Tsekkasin ITG:n tivan mutta en nähnyt yhdenkään hallin katossa reikiä. Ei jeesannut nyt tämä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Osta perunoita. Perunoita tarvitaan aina.
Yrittänet tässä epäsuorasti ilmaista että johtuen yksinkertaisesta ja lapsenuskoisesta maailmankatsomuksestani minusta ei ole mihinkään muuhun kuin perunateatteriyrittäjäksi. Pyynikin työväen perunakesäteatteri esittää ja sitä rataa.

Tuntuu pahalta ja itkettää vähän.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Yrittänet tässä epäsuorasti ilmaista että johtuen yksinkertaisesta ja lapsenuskoisesta maailmankatsomuksestani minusta ei ole mihinkään muuhun kuin perunateatteriyrittäjäksi. Pyynikin työväen perunakesäteatteri esittää ja sitä rataa.

Tuntuu pahalta ja itkettää vähän.
Ei toki. Yritän sanoa, että voit myydä ne perunat SamiJ:lle kun se on syönyt kaikki mämminsä ja on nälkäinen kovaan ylihintaan, tienata miljuunan ja muuttaa Bouvet'n saarelle päätoimiseksi onanistiksi.

jjv

Arschloch
Noi on hyviä periaatteita noi. "Olen väärässä. En suostu maksamaan. Maksan ennemmin jollekin muulle enemmän."
Itse olen liian pers'aukinen tuollasta periaatetta pitemmän päälle noudattamaan, mutta hauskahan se on katsoa, kun joku muu vetää läpi koko shown ja tuntee saavuttaneensa jotain suurta; "hah, jäivätpähän ilman rahojani, kyllä ne nyt pitävät kriisipalaveria ja toimintaansa muuttavat, yöunet meni herroilta suurilta"

oldez

Well-known member
Itse olen liian pers'aukinen tuollasta periaatetta pitemmän päälle noudattamaan, mutta hauskahan se on katsoa, kun joku muu vetää läpi koko shown ja tuntee saavuttaneensa jotain suurta; "hah, jäivätpähän ilman rahojani, kyllä ne nyt pitävät kriisipalaveria ja toimintaansa muuttavat, yöunet meni herroilta suurilta"
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/artikkeli.shtml/1628088/lentoyhtion-johtaja-kohahduttaa-jalleen-matkustajat-idiootteja-ja-lennot-liian-kalliita

– Mielestämme McLeodin tulee maksaa maksunsa siitä hyvästä, että hän oli niin tyhmä, totesi O'Leary ja kertoi, ettei käytäntöä muuteta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ryanair on tossa McLeodin tapauksessa ihan oikeassa ja akka ansaitsee idiootin arvonimen. Laskin tuossa, että matkalippujen tulostamisen tarve kerrotaan 6 (kuusi) eri kertaa varauksen yhteydessä tai jälkeen ja meilillä jopa erikseen muistutettiin kolme eri kertaa.
Joka kerta kun käy varaustaan tarkistamassa, asiasta huomautetaan niinikään. Kun muutin varausta, siitäkin tuli weppisivutekstin lisäksi vielä kaksi meiliä, joissa varmistettiin, että varmasti tulostin uuden lipun, jossa ylimääräinen laukku oli merkitty.
Kyseessä ei ole sakko, kuten tuo juttu väittää, vaan Ryanairin palkkio lippujen tulostamisesta. Tulostuksen maksullisuudesta kerrotaan heidän nettisivuillaan. McLeodin väite siitä, että Espanjassa ei pysty tulostamaan lippuja on kaukana uskottavasta. Se onnistuu ihan pikkukylissäkin ja useilla (jos ei kaikilla) lentokentillä on internet-pisteet tulostimineen.
Sitäpaitsi: Vaikka liput pystyykin tulostamaan kotona vasta kaksi viikkoa ennen lähtöä, myös sen paluulipun pystyy tulostamaan samassa yhteydessä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Keväämmällä olin todistamassa sellasta tapausta, että suomalainen ei päässyt enää Ryanairin koneeseen, koska oli kentällä liian myöhään.
Olin lähes vieressä kuulemassa miten tyyppi käyttäytyi.
Sittemmin tyyppi kirjoitellut pitkin nettiä miten hän oli about viaton pulmunen jolle tylysti sanottiin, että joustovaraa ei ole. Hänen eka reaktionsa oli kuitenkin raivo, kiroilu, huuto ja henkilökunnan solvaaminen.
Paikalle kutsuttiin virkailijan toimesta esimies, jolle virkailija sälytti vastuun, kun itse ei uskaltanut check-inin sulkeuduttua omin päin päästää ketään koneeseen. Esimies asiakkaan käytöksen nähtyään ja kuultuaan ilmoitti, että säännöt ovat ja pitävät. (Väitänpä, että esimiestä ei olisi edes kutsuttu paikalle tarkastamaan tilanne, jos ei taka-ajatuksena olisi ollut sallia koneeseen meno hänen luvallaan) Ylimääräiset lennot ja muut olivat tyypille tulleet kertomansa mukaan maksamaan 600 euroa jotka hän aikoo periä Ryanairilta. Häneltä on kuitenkin selkeästi unohtunut kirjoittaessaan ja valittaessaan netissä, että tapauksen näki todella suuri määrä ihmisiä. Turha selittää, miten hienosti hän käyttäytyi ja joutui espanjalaisin mulkun tiskivirkailijan mielivallaan kohteeksi. Fakta oli, että lähtöselvitys oli kiinni.

Olen ollut itse samassa tilanteessa Ryanairin kanssa. Pääsin koneeseen ilman esimiehen kutsumista. Selitin vain, että vika on mun, ihan vaan yksinkertaisesti muistin ajat väärin ja kysyin että mitäs ny tehtäs sitte. Tiskivirkailija vain soitti jonnekin ja selitti asian ja toisesta päästä vastattiin, että on OK päästää koneeseen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.