Kuten itsekin taisit ajatella, Nykäsen kuulemisen väistöön ei välttismäti mitään tekosyytä tarvita.Tulipahan käytyä kuuntelemassa Fintelligenssiä livenä. Kohta ois ollu Nykäsen Masa lavalla, mutta ei jaksanut jäädä, kun aamulla pitäisi vielä töihinkin mennä.
Etteikö nykymaailmassa olisi mitään kestävää? Jo kaksi viikkoa ilman riitaa! :thumbup:Umpirakastuneet Renne ja Iida: Ei riidan riitaa
Perjantai 15.6.2012 klo 09.50
Radiojuontajan ja Viidakon tähtösen avoliitto on alkanut lupaavasti.
...
Kämp Galleriassa sijaitsevan vaateliikkeen avajaisissa umpirakatunut pari ei malttanut pitää näppejään erossa toisistaan. Avoliitto on alkanut lupaavasti.
- Olemme asuneet kaksi viikkoa yhdessä eikä yhtään riitaa ole vielä tullut, pariskunta kertoi.
IL
Sama se kai on, tuleeko lööppitilaa lääppimällä vai tuuppimalla? :doubtful:Etteikö nykymaailmassa olisi mitään kestävää? Jo kaksi viikkoa ilman riitaa! :thumbup:
Tanskassa hyvää on leipä. Siis ihan perusleipä, ilman mitään leikkeleitä tms. Itse kun tykkään jyväsistä leivistä, niin sielläpä niitä on.Tanskalainen "pikaruoka" on ihan paskaa ja sairaan kallista. Ainakin Legolandissa, joka tietty ei ole paras mahdollinen vertailukohta. Mutta jos niitä vertaa vastaaviin suomalaisiin vastaaviin niin ero on järkyttävä suomalaisten hyväksi.
Mosse tykkää tanskalaisesta leivästä, koska pääsee sen avulla kerrankin jyvälle :frank:Tanskassa hyvää on leipä. Siis ihan perusleipä, ilman mitään leikkeleitä tms. Itse kun tykkään jyväsistä leivistä, niin sielläpä niitä on.
OoPee on akana mun laarissa.Mosse tykkää tanskalaisesta leivästä, koska pääsee sen avulla kerrankin jyvälle :frank:
Oot vaan niin ponnellinen eli ponnekas eli ponsillinen eli ponsikas eli ponteva.Vapaan keskustelu vajoaa aina jotenkin ponnettomaksi kun mä olen vähääkään poissa tai kirjoittelen harvemmin. Jotenkin surullista.
Karmeen ikävää kun muutaman hahmon tuhat kertaa toistunut: Huomenta, ei ole samassa toikissa.Ei tule ikä yksin. Ammoin nämä toikit tuntuivat kestävän vuosikausia ja nyt nämä menevät ohi muutamassa kuukaudessa.
Huomenta