Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Tulipahan käytyä kuuntelemassa Fintelligenssiä livenä. Kohta ois ollu Nykäsen Masa lavalla, mutta ei jaksanut jäädä, kun aamulla pitäisi vielä töihinkin mennä. :rolleyes:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tulipahan käytyä kuuntelemassa Fintelligenssiä livenä. Kohta ois ollu Nykäsen Masa lavalla, mutta ei jaksanut jäädä, kun aamulla pitäisi vielä töihinkin mennä. :rolleyes:
Kuten itsekin taisit ajatella, Nykäsen kuulemisen väistöön ei välttismäti mitään tekosyytä tarvita.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Umpirakastuneet Renne ja Iida: Ei riidan riitaa

Perjantai 15.6.2012 klo 09.50

Radiojuontajan ja Viidakon tähtösen avoliitto on alkanut lupaavasti.
...

Kämp Galleriassa sijaitsevan vaateliikkeen avajaisissa umpirakatunut pari ei malttanut pitää näppejään erossa toisistaan. Avoliitto on alkanut lupaavasti.

- Olemme asuneet kaksi viikkoa yhdessä eikä yhtään riitaa ole vielä tullut, pariskunta kertoi.

IL
Etteikö nykymaailmassa olisi mitään kestävää? Jo kaksi viikkoa ilman riitaa! :thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tanskalainen "pikaruoka" on ihan paskaa ja sairaan kallista. Ainakin Legolandissa, joka tietty ei ole paras mahdollinen vertailukohta. Mutta jos niitä vertaa vastaaviin suomalaisiin vastaaviin niin ero on järkyttävä suomalaisten hyväksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tanskalainen "pikaruoka" on ihan paskaa ja sairaan kallista. Ainakin Legolandissa, joka tietty ei ole paras mahdollinen vertailukohta. Mutta jos niitä vertaa vastaaviin suomalaisiin vastaaviin niin ero on järkyttävä suomalaisten hyväksi.
Tanskassa hyvää on leipä. Siis ihan perusleipä, ilman mitään leikkeleitä tms. Itse kun tykkään jyväsistä leivistä, niin sielläpä niitä on.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ei tule ikä yksin. Ammoin nämä toikit tuntuivat kestävän vuosikausia ja nyt nämä menevät ohi muutamassa kuukaudessa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tanskassa hyvää on leipä. Siis ihan perusleipä, ilman mitään leikkeleitä tms. Itse kun tykkään jyväsistä leivistä, niin sielläpä niitä on.
Mosse tykkää tanskalaisesta leivästä, koska pääsee sen avulla kerrankin jyvälle :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jäi sitten juoksutossut Rovaniemelle.

Vittusaatanapaskapäivä.:mad_old:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vapaan keskustelu vajoaa aina jotenkin ponnettomaksi kun mä olen vähääkään poissa tai kirjoittelen harvemmin. Jotenkin surullista.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Vapaan keskustelu vajoaa aina jotenkin ponnettomaksi kun mä olen vähääkään poissa tai kirjoittelen harvemmin. Jotenkin surullista.
Oot vaan niin ponnellinen eli ponnekas eli ponsillinen eli ponsikas eli ponteva.


Perseellinen - persekäs - persevä.
Lihallinen - lihakas - lihava.


Joo-o. Pajoo-o.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Huolellinen - huolekas - huolinta
Seksistinen - seksikäs - sekstaava
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei tule ikä yksin. Ammoin nämä toikit tuntuivat kestävän vuosikausia ja nyt nämä menevät ohi muutamassa kuukaudessa.
Karmeen ikävää kun muutaman hahmon tuhat kertaa toistunut: Huomenta, ei ole samassa toikissa.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Eikö sen edellisen merkityksettömät ilmotukset toikin yhteydessä ollu puhetta (no okei, kirjotusta), että koitettaisiin seuraavaksi, josko tullaan toimeen ilman Runarilta lainattua alotusta? Ei ilmeisesti tultu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös