Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Muutoista ja huikeista kavereista tuli mieleen tämmöinen jutksa menneeltä kesältä kun olin edellisenä päivänä ollut jeesaamassa kaveria muutossa omalla autollani veloituksessa. Seuraavana päivänä unohdin avaimet kämppään sisään ja soittelin josko voin hänen lattialleen tulla viettämään yön. Ei onnistunut koska asunto on sekaisin. Maksoin huoltoyhtiölle 50€ oveni avaamisesta ja haistatin jätkälle vitut. Sen koomin ei olla oltu tekemisissä eikä olla jatkossakaan. Palkokasvi sieraimeen peltipurkkeineen. Se on minusta aina se oikea toimintamalli.
Näitä sun mahtavia kamuja varten pitäis perustaa "Pyrdiksen bestikset" -toikki.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kaupassa käydessä muistin viime hetkillä ostaa kahvia joka oli loppumassa, siitä tuli hyvä mieli. Mutta nyt tuli paha mieli kun huomasin etten ollut muistanut ostaa leivinpaperia.
Häpeän itseäni. Toivottavasti te ette häpeä minua.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Nonniin. UPS:ltä kesti 22 tuntia lennättää kovalevy neljän lentokentän kautta kotiovelle. Minulla ja kahdella nörttikaverillani kesti seitsemän tuntia asentaa Windows, kun kaikki meni vituiksi niin moneen kertaan.

Mutta ny se funkkaa. Ja jumalauta Windows 8 buuttaa nopeasti SSD-levyltä (8 sek :eek: ).

-e-
No vittu nyt tietenkään noi Asuksen alkuperäiset fn-tason nappulat ei pääasiassa toimi, ainakaan tasohiirtä ei saa disabloitua.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6726
Sijainti
Täällähä mä
Jäi sit avaimet kotiin ku lähin kauppaan . Ei menny ku 2h et pääsin kotio, ku huoltofirman 24h puhelin oli kiinni. Jännä sinällään ku se on se numero mihin poliisi ja palokuntakin soittaa jos on hätä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jäi sit avaimet kotiin ku lähin kauppaan . Ei menny ku 2h et pääsin kotio, ku huoltofirman 24h puhelin oli kiinni. Jännä sinällään ku se on se numero mihin poliisi ja palokuntakin soittaa jos on hätä.
Niillä on suurella todennäköisyydellä luovan processin viimeinen 2% parhaillaan käynnissä. Ei siinä ehdi mihinkään puhelimiin vastailla.

 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Pitäsköhän laittaa joku tommone tapletti? En mä tiedä mitä sillä tekisin, mutta oishan semmone hyvä olla.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mokkula. :wall:
Musiikin lataaminen netistä. :wall:
Musiikin lataaminen netistä mokkulalla. :wall::wall:
Rajoitetun aikaa saatavilla olevan musiikin lataaminen netistä mokkulalla. :wall::wall:
Rajoitetun aikaa saatavilla olevan musiikin lataaminen netistä mokkulalla kun olisi koneelle muutakin käyttöä. :wall::wall::wall:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös