Eikös tuo ole ihan normaalia kutsuhuutoa sulta :frank:Olen tässä viimeiset kaksi päivää huudellut erittäin nasaalilla ja korkeasävyisellä äänellä, että:
Eräät tahot ovat sanoneet, että alkaa olla sietokyvyn rajoilla nyt.
Eikös tuo ole ihan normaalia kutsuhuutoa sulta :frank:Olen tässä viimeiset kaksi päivää huudellut erittäin nasaalilla ja korkeasävyisellä äänellä, että:
Eräät tahot ovat sanoneet, että alkaa olla sietokyvyn rajoilla nyt.
Nyt ollaan tämän toikin ytimessä. Tästä ei enää ilmoitus merkityksettömämmäksi muutu.Eilen siinä klo21 kieppeillä saavuttiin kotiin Tampereelta.
Eilen siinä klo21 kieppeillä saavuttiin kotiin Tampereelta.
Lähdenpä pitkälle lenkille Paloheinään ja takaisin.Nyt ollaan tämän toikin ytimessä. Tästä ei enää ilmoitus merkityksettömämmäksi muutu.
Kerro terkkuja.Lähdenpä pitkälle lenkille Paloheinään ja takaisin.
Paa kuva tuosta!Tänä kesänä on pistänyt ampiaiset useammin kuin muina kesinä yhteensä. Viis kertaa ainakin. Nyt löyty joku vitun maapesä taimikon keskeltä. Kaulaan ja napaan pistivät.
Olen kuullut huhuja, että olet Gunnarin vehje...Olen Gunnar Vehje, Joo, se mä olen.
Koodi:Sata vuotta sitten en istuttanut puuta kymmenen vuotta sitten en korjannut kattoa. Vuosi sitten en ollut paikalla. Nyt konttaan rungon viertä, ja kuorin sitä. Olen oikealla paikalla, oikeaan aikaan. On kuivaa, varvut kuivia rinteessä, helle En pidä tilejä, jätän tilit avoimiksi, en päätä.
Huikeeta menoa, kun on paljo sakkia.Vapaa keskustelu (81 Viewing)
=joni panee vastaan kun muuten jäisi saamati :ahem:Vähän siistii pistää takas maikkarin keskustelupalstan ikuiselle Kimivihaajalle.
Ok.Egyptissä on virka nimeltä keinoasteluministeri! Se olisi sopivata hommaa, tuumaa Gunnar Vehje.