Tietämättömyys ei lisää tuskaa, vaan hyvinvointia maailmassa. Maitoa lapsille!Ai siis...ai...mulla vai?? EMMÄTIIÄ!!
Tietämättömyys ei lisää tuskaa, vaan hyvinvointia maailmassa. Maitoa lapsille!Ai siis...ai...mulla vai?? EMMÄTIIÄ!!
Kyl jänskättää voitanko huudon ja saan taas postiivista palautetta. Veikkaan mahikseni kohtalaisiksi, koska olen ainut huutaja ja vastaavia tuotteita on tarjolla useita ja niillä ei oo ainuttakaan huutajaa.Sulkeutuu 21.01.2013 20:14:03
Paska huusi, mutta Alppu huusi takaisin!Totta. Itse huusin kerran kilon paskaa. Ku sai halvalla. Tuolla se olohuoneen lattialla köllöttää käyttöä odotellen.
5 riviä ja 3sta jotain. Yht. 11,30. Kyl ny kelpaa. Sä tietty kuulut siihen 10hengen voittajaporukkaan. Ja yhden tositteen sijasta sulla on tietty sen monoa saaneen kaverinkin lappu.:eek!:
Jätä ällöttävät suunnitelmasi toteuttamatta!
Ja pidä ne tästälähin omana tietonasi!
Ootko miettiny tai jopa päättäny mihin haluut? Kannattaa valita joku hyvä paikka. esim. Turenki.Istuskelin junassa parin hepun, isän ja pojan, kanssa. Naukkailivat siinä välillä pulloistaan ja tölkeistään ja kertoilivat juttujaan. Mitenkä vanhempi ukko oli aikoinaan valmentanut poikaansa ja Toni Lydmania jääkiekossa ja Lydman on NHL:ssä ja poika juo kaljaa junassa maanantai-iltana. Ja sanoivat monesti että mie (siis allekirjoittanut) pääsisin vaikka mihin jos haluun.
Haluu maanantai-illan junaan juomaan lämmintä kalijaa.Ootko miettiny tai jopa päättäny mihin haluut? Kannattaa valita joku hyvä paikka. esim. Turenki.
Tottahan nuo virkkovat. Laaja on Suomen rataverkko.Ootko miettiny tai jopa päättäny mihin haluut? Kannattaa valita joku hyvä paikka. esim. Turenki.
Oon minä miettinyt vaan päätöksiä en ole saanut aikaiseksi. Johan tässä kohta käy niin että valmistuu mietiskellessä. Turenki on kyllä ollut listalla ihan kärkipäätä, en kyllä tiedä millä listalla.Ootko miettiny tai jopa päättäny mihin haluut? Kannattaa valita joku hyvä paikka. esim. Turenki.