Ei kyllä! Aika helpolla on päässy tähän asti.Onneksi huonojen valintojen eteen ei tarvitse tehdä paljoa työtä.
Ei kyllä! Aika helpolla on päässy tähän asti.Onneksi huonojen valintojen eteen ei tarvitse tehdä paljoa työtä.
Pitäis päättää lähtiskö ajelemaan F1'siä vai astronautiksi?Oon minä miettinyt vaan päätöksiä en ole saanut aikaiseksi.
Haluutko moderaattoriks? Saat kaljaa ja kavereita. Arovstusta ja seksiä.Mulla on noitten alapuolella moderaattori.
Maksoitko reippain mielin, niin kuin yks Varonen takavuosina?Totta. Itse huusin kerran kilon paskaa. Ku sai halvalla. Tuolla se olohuoneen lattialla köllöttää käyttöä odotellen.
Itse huusin viime viikolla osta heti -toiminnolla. Muutama euro meni.Kyl jänskättää voitanko huudon ja saan taas postiivista palautetta. Veikkaan mahikseni kohtalaisiksi, koska olen ainut huutaja ja vastaavia tuotteita on tarjolla useita ja niillä ei oo ainuttakaan huutajaa.
Kannattaa siis ostaa sellaista tavaraa, jota ei kukaan halua.
Vaihtelu virkistää! :thumbup:Tänään aion pukeutua miesten vaatteisiin.
Eikös normi jalkalampusta voi piuhan katkaista ja sillä 'hoitaa homma himaan'?Etsin eilen S/PDIF johdinta emolevyn ja näytönohjaimen välille. En löytänyt. Kesällä uudestaan.
Voitin voiton! Tossa ei ollu sitä mahista.Itse huusin viime viikolla osta heti -toiminnolla. Muutama euro meni.
Siis muistelit ensin vaan värin väärin?Käänsin kaapit ja komerot kun etsin yhtä tärkeää kirjaa. Sininen selkämys ja paksu. Ei missään. Meinasin jo mutsille soittaa, että kattoo onko siellä mun kirjapinoissa. No tossahan se oli mun käsikirjahyllyssä. Valkoinen selkämys vaan loisti. Tulipahan järjesteltyä komeroiden yläkaapit.
Olin vaan suvereeni.Voitin voiton! Tossa ei ollu sitä mahista.
En tajua.Nauratti tämä: