Ei me tiijjetä. Katotaan, jos ääni huomisaamulla herättäisi lisätietoa muassaan.Onko suorittaja nääniöitsijä vai näänäri?
Ok.Kohta tien päälle lähdettävä
Minä se olin.ääni unessa käski kirjoittaa tärkeän asian ylös.
Jos totta puhutaan, heti asian ylöskirjaamisen jälkeen tuli mieleeni muuan heebo, joka väittää unessa äänen käskeneen hänet kirjautumaan internettiin nimellä Abert Oil.Minä se olin.
Mullekin tuli mieleen toi.Jos totta puhutaan, heti asian ylöskirjaamisen jälkeen tuli mieleeni muuan heebo, joka väittää unessa äänen käskeneen hänet kirjautumaan internettiin nimellä Abert Oil.
Että.
Tekotaiteellista kaupallista paskaa tullut sen jälkeen?Niin, ajalta ennenkuin se myi itsensä.
Aina voi kuitenkin vetää kauheet pleksit.Toi onkin viisainta Faggista kenties koskaan milloinskaan.
Ihan muuten sangen huolettoman oloinen jannu tuo.Toverin vaimolta kysyin tuossa hetki sitten että mitenpä se häämatka mahtoi mennä.
Totesi hetken mietittyään ja sanoja päässä aseteltuaan, että muuten ihan hyvin, mutta kahden viikon ajan joka perkeleen päivä äijä jaksoi sanoa että olisipa se Fagerholm täällä niin vedettäisiin kauheet pleksit.
Varmaan ollut kaikilla osapuolilla ihan hauskaa, siis.
Ykkösluukussa oli höyryveturin mallinen suklaa.F1-Forumin joulukalenteria ei sitten näköjään ilmesty. Itken täällä.
Ei vaan elävältä keitetty Alonsofani.Ykkösluukussa oli höyryveturin mallinen suklaa.
Näytä liitetiedosto 20730F1-Forumin joulukalenteria ei sitten näköjään ilmesty. Itken täällä.
Kun keittää Alonsofanin elävältä siitä tulee höyryveturin mallista suklaata. Joka kerta käynyt, kun keitellyt Alonsofaneja elävältä.Ei vaan elävältä keitetty Alonsofani.