Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Ei ollunna muutakaan niin siirsin 2513 kuvaa kännykästä koneelle.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Asemalla tuli vastaan Putinin näköinen mies. Tosin se ei ratsastanut karhulla ilman paitaa, eikä hurmannut kaikkia naisia, eikä yrittänyt anneksoida Lehtomäkeä, joten ei se ollut Vladimir-setä.. näköisensä vain.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Rouvilla bussissa oli kaamea puheripuli. Molemmat selitti omia juttujaan ja huomasi, että kumpikaan ei toisensa tarinoita kuunnellut. Varmaan kiva juttutuokio. Poimin sieltä kuitenkin paheksunnan eräästä tuoreesta parisuhteesta jonka miesosapuoli 29-vuotias ja nainen juorun kertojan ikäinen (~50?) kuuden lapsen äiti. Siinä on hankittu kunnollinen avaimet käteen -paketti.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Juuri kun pääsin männäpäivinä mehustelemasta jotta ei tarvitse jouluostoksilla ressata. Niin kyllä tarvii.

Kinkunkin joutuu paistamaan.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Just tultu kotiin, niin joku unicef kerääjähihhuli heti ovella. Ei oikein jaksa :(

*tekee burbit*

"Tessu tänne. Aja paha täti pois."

No en sentään, mut oli hyvin hyvin lähellä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Just tultu kotiin, niin joku unicef kerääjähihhuli heti ovella. Ei oikein jaksa :(

*tekee burbit*

"Tessu tänne. Aja paha täti pois."

No en sentään, mut oli hyvin hyvin lähellä.
Lopettakaa ihmiset joutava kikkailu. Anna kerääjälle rahaa tai älä anna sille rahaa. Turha siitä on angstata ja päätään vaivata kiemuroilla. Sama asia puhelinmyyjien kanssa. Ei kiitos tai kyllä kiitos.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lopettakaa ihmiset joutava kikkailu. Anna kerääjälle rahaa tai älä anna sille rahaa. Turha siitä on angstata ja päätään vaivata kiemuroilla. Sama asia puhelinmyyjien kanssa. Ei kiitos tai kyllä kiitos.
Sanoin tänään Kyllä kiitos jollekin Stondin-lääkkeen myyjälle. Tai sarviapila tms. se oli.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Puhelinmyyjiin on telemarkkinointikielto toiminut superhyvin. Maksan mieluusti euron-pari, ettei sen jälkeen soitakaan kukaan 3vuoteen. Operaattori, ny jotain paskaa tarjoaa pari krt. vuodessa. Eipä tuo äskeinen tätikään tuhlannut kuin 5sek., mutta olen vain äkkipikainen luonne. Hienoa varmasti yrittää jotain keräilyä tähän aikaan, niinkuin ihmisillä ei kiireitä olisi muutenkin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Telemarkkinointikieltoa tarjoavilla puulaakeilla on lista, jonka numerot mikä tahansa puhelinmyyntifirma voi halutessaan vetäistä yli omilta soittolistoiltaan.

Ihan mittaamattoman suunnatonta urpoutta maksaa euro - pari kuukaudessa sille listalle pääsemisestä.

Multa saa saman palvelun 0,5e/kk.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Telemarkkinointikieltoa tarjoavilla puulaakeilla on lista, jonka numerot mikä tahansa puhelinmyyntifirma voi halutessaan vetäistä yli omilta soittolistoiltaan.

Ihan mittaamattoman suunnatonta urpoutta maksaa euro - pari kuukaudessa sille listalle pääsemisestä.

Multa saa saman palvelun 0,5e/kk.
Aika usein kävin seuraavanlaisen puhelinkeskustelun:

Nuori kesätyö-Albert: Soitan täältä ****** ****************** **************:stä, hyvää päivää, haluaisitteko...
Vastaaja: Mitä helvetin vittua sä tänne soittelet, mulla on telemarkkinointikielto!
Nk-A: Niin, sitä vaan soittelen kun...
V: Mistä sait mun numeron, mitä?
Nk-A: Tästä listasta, joka mulle aamulla annettiin...
V: Voi #¤#¤%¤ =#=(¤/ haista sinä /)#%/&¤ (=#¤/)/#& (#¤/) senkin #(/&%#)#/
Nk-A: Eli ilmeisesti ette ole kiinnostuneita...
V: Voi #¤#¤%¤ =#=(¤/ haista sinä /)#%/&¤ (=#¤/)/#& (#¤/) senkin #(/&%#)#/
Nk-A: Oikein hyvää päivänjatkoa vaan teillekin.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Soittajilla itsellään harvoin on minkäänlaista hajua siitä, että vastaajalla moinen kielto on. Yleensä siis ovat ihan tuubaa nuo.
Se ei toimi vai, minkä vitosella myin? Täytyy myöntää, että omani on muualta ja viisi mukavaa vuotta jo palvellut.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Voihan tuo olla aluekohtaistakin tuo toimivuus, mutta tällä suunnalla ei pahaa sanottavaa.

Saattaa mansessa toimia paremmin tyyli: "nyt jumalauta! Minä tiedän mistä soitat! Sain itse kenkää huonon myynnin takia sieltä! Minä en tarvitse vesuria, sillä minulla on jo! Tulen näyttämään! tuut..tuut..tuut.."
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös