Albert Oil
Hippi ja juntti
LAULA MIKKO LAULA!!-Mun henk.koht. mielipaha
Siinä vain pari listatakseni mitä Mikon musiikkin on saanut aikaan.
LAULA MIKKO LAULA!!-Mun henk.koht. mielipaha
Kandin otsikko "Musiikin murros 2000-luvulla CD:stä nettimaailmaan" viittaa vähän siihen, että ei onnistunut löytämään.Alatalon Mikkokin lie löysi jostain reikänauhaa tunnistavan aparaatin kun sai taannoin 1970-luvulta asti jäissä olleensa tutkintotyönsä maaliin.
Erään kristillisdemokraattien poliitikon mukaan Heinäluoman vaimon kuolema oli Heinäluoman homomyönteisyyden syytä eli tässä on nyt kaksi versiota Heinäluoman vaimon kuoleman aiheuttajasta.-Aasian tsunami
-Air Asian koneen mereen putoaminen
-Estonian uppoaminen
-Heinäluoman vaimon kuolema
-Frans Ferdinandin murha
-Mun henk.koht. mielipaha
Kyseessä oli jyväskyläläinen ihminen, joten voidaan suoraan todeta hänet heikompaan ainekseen.Erään kristillisdemokraattien poliitikon mukaan Heinäluoman vaimon kuolema oli Heinäluoman homomyönteisyyden syytä eli tässä on nyt kaksi versiota Heinäluoman vaimon kuoleman aiheuttajasta.
Ai ihanko tosi? En oo kuullutkaan.Erään kristillisdemokraattien poliitikon mukaan Heinäluoman vaimon kuolema oli Heinäluoman homomyönteisyyden syytä eli tässä on nyt kaksi versiota Heinäluoman vaimon kuoleman aiheuttajasta.
Junantuomat niitä pahimpia.Kyseessä oli jyväskyläläinen ihminen, joten voidaan suoraan todeta hänet heikompaan ainekseen.
No mä tuossa just pohdiskelin eilen tapaamiani tyyppejä, että parhaimpia ainakin on siitä ympäryyskunnista tulleet.Junantuomat niitä pahimpia.
Olisit kokeillut muutakin vuorovaikutusta kuin suoraa vittuilua.No mä tuossa just pohdiskelin eilen tapaamiani tyyppejä, että parhaimpia ainakin on siitä ympäryyskunnista tulleet.
Ei niissä mitään vikaa ole. Ihmiset on ihmisiä. Kukin omanlaisia.
Tuo junantuoma-termi on sellainen, mihin törmää moneen paikassa. Hangossa oli turhaa ottaa kantaa kirkon Jeesus-patsaan sijainnista, jollet ollut syntyperäinen hankolainen. Eikä minuakaan tänne 'hyväksytä' kuopiolaiseksi saati savolaiseksi, koska olen junantuoma.
Minähän olen hurja vittuilemaan ihmisille.Olisit kokeillut muutakin vuorovaikutusta kuin suoraa vittuilua.
Ilmankos paremmin toimeentulevat on kateellisia ryysyläisille.Hanko oli erittäin mielenkiintoisen efektiivisen kuntaveroprosentin ykkönen. Eihän tuo luku oikein kertonut muuta kuin, jotta köyhiä kuntalaisia sisältävässä kunnassa ei paljoa merkitystä itse veroäyrillä, kun ei niitä veroja kuitenkaan köyhälistön tarvitse maksa.
Satama tuottaa yllättävän paljon tuloja kuntaan.Hanko oli erittäin mielenkiintoisen efektiivisen kuntaveroprosentin ykkönen. Eihän tuo luku oikein kertonut muuta kuin, jotta köyhiä kuntalaisia sisältävässä kunnassa ei paljoa merkitystä itse veroäyrillä, kun ei niitä veroja kuitenkaan köyhälistön tarvitse maksa.
Muuttaisivat ryysyläiset Helsinkiin.Ilmankos paremmin toimeentulevat on kateellisia ryysyläisille.