Hieno homma että joku moisten itsestäänselvyyksien tutkimista rahoittaa.En tiedä miksi, mutta tuli tällainen uutinen Mieleen...
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=40778&page=90&p=2483291&viewfull=1#post2483291 :wink:En tiedä miksi, mutta tuli tällainen uutinen Mieleen...
Oot kaikilla iggessä.
:ahem::ahem:Oot kaikilla iggessä.
Matti ei oo laskenu ku päiväkaljat. Aamu-, ilta- ja yöoluet tulee vielä päälle.entinen mäkihyppääjä kertoi juoneensa pahimmillaan 12 kaljaa päivässä.
Alkoholisteissa on kyllä huikeeta toi ihan suunnaton itsepetoksen määrä, jonka kuvittelee kantavan myös muihin ihmisiin.
ps. Oon muuten Norjan pääministeri.
Ja Masallahan oli tuossa vaan kaljat mainittuna.Matti ei oo laskenu ku päiväkaljat. Aamu-, ilta- ja yöoluet tulee vielä päälle.
Paha silmä=Perssilmä? Et varmaan joutunut juttelemaan sen siron neitokaisen kanssa.Sainpas taas osakseni pahan silmän, kun valitsin Hämeenlinnassa bussin siroimman neitokaisen jonka viereen menin istumaan, vaikka kokonaan tyhjiäkin penkkejä oli. Arvasin auton tulevan Forsasa täyteen ja yli tunti forsalaisen vieresä on todennäköisesti tuskaa. Saattavat vielä äityä juttelemaan.
Ei ollunna perssilmä vaan sellanen "vittuuks mun laukkuni paikalle tunget" -katse. Sen lisäks, että sirot nuoret naiset vievät vähän tilaa penkillä ja tarjoavat sivusilmänruokaa, eduksi on laskettava, ettei ne takuulla sano mulle kuin korkeintaan "mä jään tässä pois". Tai: "et viittis mennä vessaan tumputtaan?"Paha silmä=Perssilmä? Et varmaan joutunut juttelemaan sen siron neitokaisen kanssa.