Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuli mieleen että eikös jossain kerrottu Nykäsen aikanaan osallistuneen johonkin kisaankin selvinpäin? Nää on tietysti vain huhuja, että en tiijä sitten.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Et sä pysty hyppäämään lentomäestä sataayhdeksääkymmentämetriä selvistepäin saati tuomaan kärryittäin kultaa maahan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26858
Sainpas taas osakseni pahan silmän, kun valitsin Hämeenlinnassa bussin siroimman neitokaisen jonka viereen menin istumaan, vaikka kokonaan tyhjiäkin penkkejä oli. Arvasin auton tulevan Forsasa täyteen ja yli tunti forsalaisen vieresä on todennäköisesti tuskaa. Saattavat vielä äityä juttelemaan.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sainpas taas osakseni pahan silmän, kun valitsin Hämeenlinnassa bussin siroimman neitokaisen jonka viereen menin istumaan, vaikka kokonaan tyhjiäkin penkkejä oli. Arvasin auton tulevan Forsasa täyteen ja yli tunti forsalaisen vieresä on todennäköisesti tuskaa. Saattavat vielä äityä juttelemaan.
Paha silmä=Perssilmä? Et varmaan joutunut juttelemaan sen siron neitokaisen kanssa.

Itsehän kävin eilen Stadissa.Tulomatkalla junassa jouduin istumaan nuoren kauniin ja vanhan ruman vieressä. Loppumatkasta selkää särki ja jäsenet tuntuivat jäykiltä.
En tykkää matkustaa enää junalla. Perk.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26858
Paha silmä=Perssilmä? Et varmaan joutunut juttelemaan sen siron neitokaisen kanssa.
Ei ollunna perssilmä vaan sellanen "vittuuks mun laukkuni paikalle tunget" -katse. Sen lisäks, että sirot nuoret naiset vievät vähän tilaa penkillä ja tarjoavat sivusilmänruokaa, eduksi on laskettava, ettei ne takuulla sano mulle kuin korkeintaan "mä jään tässä pois". Tai: "et viittis mennä vessaan tumputtaan?"
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
Ihan jees meno hesan stadin rautiksel mut nipsuu näkyny vuosiin!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös