kouvotsvoni
Banjottu
Jos kokeilisi onko TT:ssä varashälytintä.
Taitaa foruminkin kikkare-kokkaristit olla sillä 500 pv:n ansiosidonnaisella itsekin.Onneksi tämän forumin kikkareet eivät ota vastaan hyvinvointiyhteiskunnan etuja.
Ei näköjään jaksanut. Ihan omia aikojaan piti herätä (tai siis karvavekkari tuli nuuskimaan hereille).Racer X:n pihalla heilun, enkä jaksa herättämään mennä.
En mä ehi. Mulla on silloin mankeli.Lähtisitkö silloin kanssani järvelle?
Sukeltaisitko mulle helmen valkeaaaaa-aa-aa-aa-aan?Lähtisitkö silloin kanssani järvelle?
Kiitos :ahem:Tuo Kesälahden kuuluisin kesäasukki.
Tulisitko vastaan? Aaa-aaaah!Sukeltaisitko mulle helmen valkeaaaaa-aa-aa-aa-aan?
Vastaisitko hellään suudelmaaaaaaaaaaaaaa-aaaaa-aaaaa-aaaa-aaaan?Tulisitko vastaan? Aaa-aaaah!
Tuntisitko vielä vanhan kaipauksen, o-o-o-ooo?Tom of Austria?
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tuollaisten-ei-kuuluisi-elaa-nainen-haukkui-torkeasti-kehitysvammaista/4318122Jaa valtamedia komppailee? Aika neutraalisti se mun mielestä on uutisoinut kokkareiden kokkareista.
Ihan hyvä että Kokoomuksestakin löytyy ihmisiä jotka antavat noita 2100-lausuntoja. Tuleepahan kaikille selväksi millaisesta poppoosta on kyse. Kun ennen yrittivät pyristellä eroon jopa oman nuorisojärjestönsä lööppitason lausunnoista niin nyt eivät enää voi; ihan samaa Saul Schubak -porukkaa se on se isäntä/emäntäpuoluekin täynnä.
Keväällä vaalit.
Myy sille imuri.Jani Wickholm hoilottaa täällä Kuopion Terrassa.
Ajateltiin että mennään lavan eteen heilumaan HYVÄ JAMI!! kylttien kera.Mossena menisin jammailemaan lavalle imurin kanssa.
En keksi parempaa mainosta.
Lähti vaan sekin vittu toisen miehen matkaan.:frown:Mosse on tiukka ammattimies: vaimonkin se valitsi parhaan imutehon ja tekstiilisuulakkeen perusteella.