Samalla toki saattaa huomata senkin kuinka tärkeetä on oikeesti jarnata jostain vitun uudesta forumista
Samalla toki saattaa huomata senkin kuinka tärkeetä on oikeesti jarnata jostain vitun uudesta forumista
Eikös forum nimenomaan ollut sitä varten, että voi laiminlyödä perhettä?Juu. Jos tosiaan haluaa huomata kuinka nopeesti aika kuluu, niin hankkikaa ittellenne lapsi :frank:
Toki. Ilmeisesti tarttis hankkia tulevaisuudessa kaksi perhettä, että riittää laiminlyötävää.Eikös forum nimenomaan ollut sitä varten, että voi laiminlyödä perhettä?
Peesaan.Eikös forum nimenomaan ollut sitä varten, että voi laiminlyödä perhettä?
No voi... Kyllä aika kuluu nopeasti. Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.Täytti marraskuun lopussa 12 :eek!:
Pari-kolme vuotta niin OoPee saattaa olla jo isoisä. Velipuoleni oli aikoinaan 32 tai 33 kun eka lapsenlapsensa syntyi. OoPee nyt toki vielä nuin vanha ole.No voi... Kyllä aika kuluu nopeasti. Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.
OoPee on kyllä kieltämättä nätti morsian, mutta siltikin, että ihan hätistelemään joutuis....No voi... Kyllä aika kuluu nopeasti. Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.
Ai kohta? Ensimmäiset on jo hätistelty :dunno:Sinähän joudut kohta jo hätistelemään sulhaskandidaatteja pois jaloista.
Tota voi jo kuttua jonkunasteiseksi suoritukseksi :eek!::eek!::eek!:Velipuoleni oli aikoinaan 32 tai 33 kun eka lapsenlapsensa syntyi.
OoPee on kyllä kieltämättä nätti morsian, mutta siltikin, että ihan hätistelemään joutuis....
Mutta eikai pomojen pomoilla ole enää pomoa? Ainakin Darth Vaderin pomolla sidiouksella ollut enää ylempää pomoaTää voi tulla järkytyksenä, mutta lohdutuksesi voin kertoa, että pomoillakin on useinmiten pomo! :eek!:
Joo, mutta kuten näet, sekä Sidious (AJ), että Darth Vader (ITG) toimivat sangen aktiivisesti forumilla :frank:Ainakin Darth Vaderin pomolla sidiouksella ollut enää ylempää pomoa
Tässä kun on vajaat 10 vuotta nuoltu haavoja, niin uskaltauduin vihdoinkin ulos vajasta :frank:OoPee taisi nyt kertoa ensimmäisen kerran, mitä puutarhavaja-casessa oikeasti tapahtui! Joskus oikein kysyinkin, mutta mies vaikeni tai tyytyi vihjailuihin. Ymmärrettävästi, onhan tapaus eittämättä traumaattinen! Rispektit ulostulosta!:thumbup:
Alkaa tuo vanhin lapsenlapsistakin olla jo teini-iässä, saa nähdä kuinka nopeasti jatkuu suku. Tahtoo olla periytyvää sorttia semmonen teinivanhemmuus.Tota voi jo kuttua jonkunasteiseksi suoritukseksi :eek!::eek!::eek!:
Tästäkin muuten olen useammankin kerran täällä kavereille ja tutuille maininnut, mutta olen joutunut samaan hengenvetoon toteamaan, että mulla ei ole pienintäkään aavistusta siitä, mitä sillä tervalla olis tarkoitus tehdäHyvinhän tuo tuntuu sujuvan. Enää puuttuu yksi elementti:
Sauna [x]
Viina [x]
Terva [ ]
Periytyvä lateksiallergia?Tahtoo olla periytyvää sorttia semmonen teinivanhemmuus.
Siitä sen on pakko johtuaPeriytyvä lateksiallergia?
Käsitellään munat. Tai ainakin vene.Tästäkin muuten olen useammankin kerran täällä kavereille ja tutuille maininnut, mutta olen joutunut samaan hengenvetoon toteamaan, että mulla ei ole pienintäkään aavistusta siitä, mitä sillä tervalla olis tarkoitus tehdä