Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Flambeerasit jonkun pallit?
En minä, mutta duunikaveri flambeerasi itteltään rintakarvat ja vähän kulmakarvojakin, humalaisen tuurilla ei kuitenkaan satuttanu itteään eikä ketään muutakaan, saunan katto tosin tummui :eek:

Syy tosin oli periaatteessa minun, koska olin hetkeä aiemmin esitellyt kuinka hyvälle löylyveteen sekoitettu bisse tuoksuu kiukaalla ja samaan syssyyn tuli mainittua se kossuversiokin, tosin samalla korostaen, että ei välttämättä ole hyvä ajatus, edes plantrattuna.

Samainen flambeeraaja kerkes ennen ultimate showta salakuljettamaan saunaan löylyveteen sekoitettuna puolisen pulloa Stolichnayaa, jonka minä, autuaan tietämättömänä asiasta, paiskasin kerralla kiukaalle, kun elvistellääkseni halusin näyttää miten meillä Suomessa naatitaan lämmöstä :frank: Toki se hieman tuoksahti, mutta ei sen ihmeempää, asian havaittuani päätin poistua saunasta, koska ei löytynyt intoa testata kuinka nopeesti se höyry nousee päähän. Samainen jannu sitten, ilmeisesti inhaloidun löylyvodkan kihahdettua päähän, sai kuningasajatuksen ja nappasi mukaansa pari desia vodkaa, jotka varoittamatta humautti suoraan kiukaalle. Seurauksena helvetilliset lieskat silmille ja kattoon kera jumalattoman huudon ja kirkumisen. Onnekkaasti olin itse tapahtumahetkellä jo saunan ulkopuolella :alppu:

Ei muuten ole helppoa viedä asiallista suomalaista saunakulttuuria ulkomaille :frank:

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Taitaa moni foorumisti olla pomon asemassa kun tähänkin aikaan aikaa postailla tänne ja se kestää kauemmin kuin sallitun 10min kahvitauon verran :idea: Esim Jacques Armstrongilla on selvästi aikaa ;)
Hähää lankesit trolliini hyvin ;) Kyllähän itsekkin voin pomottoman asemassa forumille postailla mielinmäärin jos niin huvittaa mutta eri asia onkin että onko järkeä hankkia potkuja itselleen f1-forumin addiktisuuden takia :D Nyt vielä kahvitauolla mut aika åalata hommiin moro ->
Jonin takia meinasin jäädä kiinni, kun aloin nauramaan niin paljon ja pelkäsin julmettomasti, että valvontakamerasta työntekijöiden käyttäytymistä valvova ankara ja ilkeä pomo huomaa tämän ja antaa potkut. Hän ei kuitenkaan onneksi omalta pasianssin peluultaan ehtinyt huomaamaan hairahdustani. Huh huh sentään. Kävipä minulla tuuri!

DW

2009-2016
Jollakin on työelämästä vielä paljon opittavaa. No sama se on ollut jokaisella siinä tilanteessa, kun saanut ensimmäisen eläkettä kerryttävän palkan...

Joni

Well-known member
Jollakin on työelämästä vielä paljon opittavaa. No sama se on ollut jokaisella siinä tilanteessa, kun saanut ensimmäisen eläkettä kerryttävän palkan...
Jollakin vai joillakin? ;) Minähän olin edelleen ihan läpällä tämän asian kanssa(lähes) että kyl mä tiedän miten työelämän pelisäännöt menee. :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jollakin vai joillakin? ;) Minähän olin edelleen ihan läpällä tämän asian kanssa(lähes) että kyl mä tiedän miten työelämän pelisäännöt menee. :)
Hei, olisin kiinnostunut siitä miten ne menee, kun on itselläni jäänyt vähän epäselväksi. Voisitko kertoa?

DW

2009-2016
Joni jos pääsis pomoksi, niin se laittais heti topin kaikelle muulle härväämiselle.

Töihin tullaan 0800 ja poistutaan 1600. Ruokatunti kestää tasan 30 minuuttia, jolloin syödään ruokaa. Lisäksi päivä sisältää tasan kaksi 15 minuutin kahvitaukoa, jolloin saa juoda VAIN kahvia - mustana. Työajalla keskustellaan vain työasioista, esimerkiksi säästä puhuminen aiheuttaa välittömästi kirjallisen huomautuksen.

Ainoa sallittu härvääminen olisi posettaa firman ikkunassa kampaamotasontuotteiden kera.
Eräässä kuljetusalan yrityksessä oli vähän samanlainen ajojärjestelijä. Oli kuulemma hänellä aika paskat pikkujoulut...

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mutta jospa aina tulisi vaan uusi kirjallinen huomautus..?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Puinenko paloi?
Syttyi, mutta sain ajoissa sammumaan, nippanappa, lieskat löivät jo iloisesti seinälautojen raosta.

Ihan helvetin huono idea muuten ottaa kytevien hiilien päälle pudonnut grillihiili takaisin pussiin vaikka se hiiliklöntti olis ehtiny viettää aikaa siellä grillissä vain pari sekuntia ja vaikka olisit paljain käsin tutkinut, että se klöntti ei saanut kipinää. Vielä tätäkin huonompi idea on laittaa se hilipussi takaisin puutarhavajaan...

Yllättävää kyllä, se vaja oli vielä useamman vuoden käytössä. Ainoa menetys oli tyttären fillarikypärä, joka suli ja paloi niin, etten sitä edes enää löytänyt. Muut kamat, kuten ruohonleikkuri, säästyivät, mutta riitti niissäkin puhdistamista. Samoin jouduin hiomaan koko whidun vajan hiiltyneen sisäseinän.

Arvaa vituttiko?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.