OoPee
Nuori ikäisekseen
En minä, mutta duunikaveri flambeerasi itteltään rintakarvat ja vähän kulmakarvojakin, humalaisen tuurilla ei kuitenkaan satuttanu itteään eikä ketään muutakaan, saunan katto tosin tummuiFlambeerasit jonkun pallit?
Syy tosin oli periaatteessa minun, koska olin hetkeä aiemmin esitellyt kuinka hyvälle löylyveteen sekoitettu bisse tuoksuu kiukaalla ja samaan syssyyn tuli mainittua se kossuversiokin, tosin samalla korostaen, että ei välttämättä ole hyvä ajatus, edes plantrattuna.
Samainen flambeeraaja kerkes ennen ultimate showta salakuljettamaan saunaan löylyveteen sekoitettuna puolisen pulloa Stolichnayaa, jonka minä, autuaan tietämättömänä asiasta, paiskasin kerralla kiukaalle, kun elvistellääkseni halusin näyttää miten meillä Suomessa naatitaan lämmöstä :frank: Toki se hieman tuoksahti, mutta ei sen ihmeempää, asian havaittuani päätin poistua saunasta, koska ei löytynyt intoa testata kuinka nopeesti se höyry nousee päähän. Samainen jannu sitten, ilmeisesti inhaloidun löylyvodkan kihahdettua päähän, sai kuningasajatuksen ja nappasi mukaansa pari desia vodkaa, jotka varoittamatta humautti suoraan kiukaalle. Seurauksena helvetilliset lieskat silmille ja kattoon kera jumalattoman huudon ja kirkumisen. Onnekkaasti olin itse tapahtumahetkellä jo saunan ulkopuolella :alppu:
Ei muuten ole helppoa viedä asiallista suomalaista saunakulttuuria ulkomaille :frank:
Viimeksi muokattu: