SamiJ
Well-known member
Et kai sä vaan pierassu?Hienoa!! Nyt saa tuulettaa!!
Et kai sä vaan pierassu?Hienoa!! Nyt saa tuulettaa!!
Ja aikansa parhaita :thumbup:Miksei Leo Palin? Ois ollu rehvakkaampi.
Olis liikaa hankolaisia yhdessä toikissa.Ja aikansa parhaita :thumbup:
Suljetulla osastolla?Mulla taitaa olla ihan tyhmän kuuloinen nauru. Ainakin äsken tuolla toisella osastolla naurahteassa tuntu siltä.
Itse suunnittelin/sisustin (no joo piti vähän fundeerata huonekaluja) vähän aikaa sitten Askon (ei S) sivuilla.Oon miettinyt, jos tekis "Sistushaaste - suunnittele Estikselle huone" -toikin, mutta en ole a) jaksanut ottaa paria kuvaa ja mittoja b) homman ulkoistuksen toimivuudesta.
Kaikkihan lähtee katseenvangitsijan valinnasta. Suosittelen luonnollisen kokoista pahvi-jonia.Oon miettinyt, jos tekis "Sistushaaste - suunnittele Estikselle huone" -toikin, mutta en ole a) jaksanut ottaa paria kuvaa ja mittoja b) homman ulkoistuksen toimivuudesta.
Kaikkihan lähtee katseenvangitsijan valinnasta. Suosittelen luonnollisen kokoista pahvi-jonia.
Luonnollisen kokoinen pahvi-joni onkin poikkeuksellisen luonnollinen. Painaa saman verran kuin esikuvansa ja hiukset hulmuaa tuulessa yhtä vallattomasti.Suosittelen luonnollisen kokoista pahvi-jonia.
Kiitti muuten kahveista ja kofeiineista. Jäi siinä feromonipilvessä kiittämättä.
Asiasta toiseen - taitaa perhana Mehe olla ainoa tuntemani tyyppi, jolle palvelutilanteessa näpsäkkä kassaneiti toteaa kehuen herran olevan ensimmäinen - ja vieläpä omaavan oivallusta. Eikä tällä kertaa ollut kyse etuilusta ehtiäkseen ensimmäisenä luukulle - taisipa jopa olla päivän viimeisin.
-edit-
juu jäi mun panoliikkeet ilmassa ihan vaille vastakaikua
Asiasta toiseen - taitaa perhana Mehe olla ainoa tuntemani tyyppi, jolle palvelutilanteessa näpsäkkä kassaneiti toteaa kehuen herran olevan ensimmäinen - ja vieläpä omaavan oivallusta. Eikä tällä kertaa ollut kyse etuilusta ehtiäkseen ensimmäisenä luukulle - taisipa jopa olla päivän viimeisin.
-edit-
juu jäi mun panoliikkeet ilmassa ihan vaille vastakaikua
kassaneiti sanoi:Pappa on ensimmäinen joka tarjoaa pojanpoikaansa *vilkaisee hahmoa Sam* treffeille ja ihan hyvä oivallushan se, mutta mieluummin lähtisin pelkän pojan kanssa. Ois sopivin jo iänkin puolesta.