Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxille olisi ollut silmänmunaruokaa äskeisessä tilaisuudessa jossa olin. Sitä juonsi nimittäin Saija Palin.

markoj

Custom User
Mites se Alaskan nero Sarah Palin, oisko se hottis?

markoj

Custom User
Mulla taitaa olla ihan tyhmän kuuloinen nauru. Ainakin äsken tuolla toisella osastolla naurahteassa tuntu siltä. :(

Estate

Well-known member
Oon miettinyt, jos tekis "Sistushaaste - suunnittele Estikselle huone" -toikin, mutta en ole a) jaksanut ottaa paria kuvaa ja mittoja b) homman ulkoistuksen toimivuudesta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Oon miettinyt, jos tekis "Sistushaaste - suunnittele Estikselle huone" -toikin, mutta en ole a) jaksanut ottaa paria kuvaa ja mittoja b) homman ulkoistuksen toimivuudesta.
Itse suunnittelin/sisustin (no joo piti vähän fundeerata huonekaluja) vähän aikaa sitten Askon (ei S) sivuilla.
http://www.asko.fi/3d

Yhtään huonekalua ei tullut tällä kertaa Askosta hankittua, mutta hyvä esimerkki siitä että sivustolla on hyvä olla toiminallisuutta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kaikkihan lähtee katseenvangitsijan valinnasta. Suosittelen luonnollisen kokoista pahvi-jonia.
:D:D:D

Asiasta toiseen - taitaa perhana Mehe olla ainoa tuntemani tyyppi, jolle palvelutilanteessa näpsäkkä kassaneiti toteaa kehuen herran olevan ensimmäinen - ja vieläpä omaavan oivallusta. Eikä tällä kertaa ollut kyse etuilusta ehtiäkseen ensimmäisenä luukulle - taisipa jopa olla päivän viimeisin.

-edit-

juu jäi mun panoliikkeet ilmassa ihan vaille vastakaikua :(

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Asiasta toiseen - taitaa perhana Mehe olla ainoa tuntemani tyyppi, jolle palvelutilanteessa näpsäkkä kassaneiti toteaa kehuen herran olevan ensimmäinen - ja vieläpä omaavan oivallusta. Eikä tällä kertaa ollut kyse etuilusta ehtiäkseen ensimmäisenä luukulle - taisipa jopa olla päivän viimeisin.

-edit-

Kiitti muuten kahveista ja kofeiineista. Jäi siinä feromonipilvessä kiittämättä.

Taidan käydä huomennakin nostamassa viikonlopuksi itsetuntoa laajakaarisella flirtillä. Se jäi niin kehräämään. Kermakissa.

Knoukka

Well-known member

-edit-

kassaneiti sanoi:
Pappa on ensimmäinen joka tarjoaa pojanpoikaansa *vilkaisee hahmoa Sam* treffeille ja ihan hyvä oivallushan se, mutta mieluummin lähtisin pelkän pojan kanssa. Ois sopivin jo iänkin puolesta.

.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Ai niin... unohtu soittaa takas eilen. Joku ilta tässä kun kerkeen!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
www.FlirtFair.com ™ - Ilmainen Chat
Henna (8:10): Uuuuuu viimeinki... :)
Henna (8:10): Mitä sä hottis täältä etsit?
Henna (8:11): Okei, mä haluun löytää jonku jonka kans harrastaa seksiä

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Täysin pyytämättä ja yllättäen tuli tämä kyllä ja tähän aikaan aamusta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.