:thumbup:Kiva lukea täällä töissä forumia kun toi jäävuoripillu seikkailee joka sivulla.
Kiva lukea täällä töissä forumia kun toi jäävuoripillu seikkailee joka sivulla.
Tää suorastaan kiljuis tähän nyt semmosta perkeleellistä parinkymmenen megan kuvaa, mutta en viitsi, kun oon niin hyvä jätkä :frank:
Laittaisin tähänkin, mutten viitsi kun oot niin hyvä jätkä.:thumbup:
Niin ja mullahan kuvat näkyy linkkinä.:frown:Tää suorastaan kiljuis tähän nyt semmosta perkeleellistä parinkymmenen megan kuvaa, mutta en viitsi, kun oon niin hyvä jätkä :frank:
No toi oli se toinen syyNiin ja mullahan kuvat näkyy linkkinä.:frown:
Kävit paskalla vai?En tuoksu ruusulta ma sisäpuolelta lain.
JuupKävit paskalla vai?
Siinä sitä ollaan kuin Europan omistaja!:thumbfh:Lähdenpä katsomaan mitä Silja Europalla on tarjota.
Itte irtaannun jo 16:00. Mihinhän sitä menisi luppoajaksi pyörimään?NUUKKERIA KOHTA...
Tai no menee siihen nyt komisen tuntia
Eikös se ole ihan perinteinen myyntimiehen perjantai?Siinä sitä ollaan kuin Europan omistaja!:thumbfh:
Ai kotikonttoria ja autonpesua...??Eikös se ole ihan perinteinen myyntimiehen perjantai?
JeItte irtaannun jo 16:00. Mihinhän sitä menisi luppoajaksi pyörimään?
Alkosta pullo vodkaa vartissa tauluun ja sit "kyl mä kävellen pääsen". Soitellaan!
Kreeta vs. Malta -pokee!Tiedän kaiken Kreetan ja Maltan taisteluista toisessa maailmansodassa. Tuli katottua dvdeetä samalla kun jumppasin kättä. Tai siis 'jumppasin kättä'.