Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ai niin... unohtu soittaa takas eilen. Joku ilta tässä kun kerkeen!
Eipä mitään. Oli vapaa ilta Hakaniemen torin kupeessa, niin olisin kysäissyt seuraksi kahvikupposelle tai kaljatuopposelle. Kaksi tuoppia kävin kiskaisemassa naamariin ja ihmettelin oikeasti miten hyvä ja rento meno/fiilis siellä oli keskiviikkona seitsemän aikaan illalla :eek!: Helposti olisi saanut menemään koko illan ja seuraavan päivänkin, vaan piti olla aamusta takaisin töissä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ihmekään kun luovuin moderoinnista. Piti katsoa jääkaappiin tuleeko oluissa päiväys vastaan.

Knoukka

Well-known member
Eipä mitään. Oli vapaa ilta Hakaniemen torin kupeessa, niin olisin kysäissyt seuraksi kahvikupposelle tai kaljatuopposelle. Kaksi tuoppia kävin kiskaisemassa naamariin ja ihmettelin oikeasti miten hyvä ja rento meno/fiilis siellä oli keskiviikkona seitsemän aikaan illalla :eek!: Helposti olisi saanut menemään koko illan ja seuraavan päivänkin, vaan piti olla aamusta takaisin töissä.
Kävin leffassa pelastamassa vittumaisen päivän voitoksi ja unohtu leffan jälkeen soittaa takas. Kaffella ois voinu tosiaan käydä- leffan jälkeen oli jo parempi mielikin. No ens kerralla!

Keskiviikko on pikkulauantai. Ja noin yleensäkin kaupungissa on ihmisiä liikkeellä harva se ilta!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pielinen aka burb?
Semmonen artisti ku Cheek laulelee laulussaan, että "Sokka irti, mä vedin päivin, öin". Itse lauleskelen samaa laulua TOISTUVASTI kotona SUUREEN ÄÄNEEN, mutta niin että sanat ovat "ISTUKKA IRTI, MÄ VEDIN PÄIVIN, ÖIN", päivin öin.

NIILO!

Viimeksi muokattu:

burb

.
Piti kuuklettaa tuo Niilo Pielinen. Kaikkea sitä oppii kun on tarpeeksi tyhmä.

burb

.
Aloin spontaanisti viheltelemään Muppet Shown tunnaria, en tiedä miksi. Ei varmaan liity tähän yhteisöön.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Semmonen artisti ku Cheek laulelee laulussaan, että "Sokka irti, mä vedin päivin, öin". Itse lauleskelen samaa laulua TOISTUVASTI kotona SUUREEN ÄÄNEEN, mutta niin että sanat ovat "ISTUKKA IRTI, MÄ VEDIN PÄIVIN, ÖIN", päivin öin.

NIILO!
Keksin paremmat säkeistön:
"ISTUKKAA IRTI, MÄ REVIN PÄIVIN, ÖIN"

Status
Ei avoinna uusille viesteille.