Albert Oil
Hippi ja juntti
Eikun Areenalle.Kiitos. Kaippa hän kohta palajaa tänne? :ahem:
Eikun Areenalle.Kiitos. Kaippa hän kohta palajaa tänne? :ahem:
Nyt malttia! Pari viikkoa vielä ja ne maksaa sulle siitä ilosta, että lennät. Varma tieto :ahem::ahem::ahem:Pari päivää sitten katselin, että Ryanairilla oli eräiden kahden lennon yhteishinta 151€, nyt samojen lentojen hinta onkin 101€. Enpäs ole ennen moista hinnanlaskua huomannut. Laskeekohan vielä hinta? :doubtful:
En malttanutNyt malttia! Pari viikkoa vielä ja ne maksaa sulle siitä ilosta, että lennät. Varma tieto :ahem::ahem::ahem:
Miksi sinne? 'Kotihan' on täällä.Eikun Areenalle.
Sun olis pitänyt laittaa linkki ja kertoa, että minkä tyyppisistä kirjoista mä tykkään, niin olisin voinut ostaa. Liikaa vaivaa itse selvittää.Huomio kirjoja hankkivat tahot! Rosebudissa tänään 25% ale kaikista kirjoista ja dvdistä. Koskee myös jo alennettuja hintoja.
Tällä hetkellä siellä on kaks kirjakamppista menossa, leffakirjoja edukkaasti ja sitten pienkustantajien opuksia.
No tossa on linkki: http://www.rosebud.fi/2011/kampanja-pienkustantajat.phpSun olis pitänyt laittaa linkki ja kertoa, että minkä tyyppisistä kirjoista mä tykkään, niin olisin voinut ostaa. Liikaa vaivaa itse selvittää.
Hups... 10 opusta tarttui kärryihinNo tossa on linkki: http://www.rosebud.fi/2011/kampanja-pienkustantajat.php
Tolta osastolta löytyy kaikkee jänskää. Yhden setin sieltä jo tilannut, ja tarvinnee katsastaa uudelleen se läpi, kun halvalla saa.
Leffakirjoista en itse sitten löytänytkään mitään hankittavaa.
...ja tästä:Studiovieraana illan lähetyksessä on Alppilan yläasteen opettaja Antti Korhonen, jota uhkaavat potkut. Korhonen poisti häiriköivän oppilaan koulun ruokalasta työntämällä tämän ovesta ulos. Rehtori teki tapauksesta tutkintapyynnön poliisille.
Millaisia voimakeinoja opettaja saa käyttää ja missä kulkee koskemattomuuden raja?
Just soitti. Remonttipakolaisena parhaillaan ja voi kestää viikon tai kaksi. Jos ei sitten saa mutsinsa konetta auki.Kiitos. Kaippa hän kohta palajaa tänne? :ahem:
Katos kun "ei meidän lapseen saa koskea" ja sillai nii. Ei sillä, että mun lapsi olis ollut kyseessä. :doubtful:Voi jumangegäle tuota touhua tuon koulussa tapahtuneen ruokalasta poistamisen ympärillä.
Joo, niin siinä pääsi käymään. Kuriton kakara.Ai siis Quiqin mukula poistettiin ruokalasta?
Kannattaa ottaa käyttöön vanhat tutut tunnukset eikä lähteä haahuilemaan mihinkään areenoille.Just soitti. Remonttipakolaisena parhaillaan ja voi kestää viikon tai kaksi. Jos ei sitten saa mutsinsa konetta auki.
Ainahan sitä keinot keksitään, että kassaneitiä päästään moikkaamaan. :thumbup:Lähdenpä moikkaan Lidlin kaunista kassaneitiä ja *maitoa*.
Jyväskylän sijaintihan on erinomainen jos Suomelle joskus tarvitaan uusi pääkaupunki, koska se on keskellä Suomea ja sieltä löytyy jo nyt eduskuntataloa lukuunottamatta kaikki mitä pääkaupungissa pitää olla ja eduskuntatalonkin voi siirtää Helsingistä jos museovirastolta saadaan lupa.Eihän sitä nyt Kajaaniin, kun Jyväskyläkin tuntuu olevan kaukana kaikesta.. Kiinnostaa kyllä. Jos ensi jäille pääsisi.