Sittenhän siellä on rahastonhoitja, mikäli tarvetta tulee.Puhis on löytänyt Areenalle! :eek!:
Sittenhän siellä on rahastonhoitja, mikäli tarvetta tulee.Puhis on löytänyt Areenalle! :eek!:
tarve lienee mahd. pianSittenhän siellä on rahastonhoitja, mikäli tarvetta tulee.
No eikös se oo täälläkin taas ollut jo hetken aikaa?Puhis on löytänyt Areenalle! :eek!:
Ei ainakaan tuo kyseinen nimimerkki.No eikös se oo täälläkin taas ollut jo hetken aikaa?
Captain Grosjean!Lähdin työporukan Myllypuron GP:n paalulta, mutta minut kilkattiin tokassa mutkassa pihalle. Perkele! Olin myös finaalin nopein, mutta eihän siitä mitään saa. Perkele.
Mähän olen kaikkien forumistien kakkosnikki.No eikös se oo täälläkin taas ollut jo hetken aikaa?
Moi Ässämies!Mähän olen kaikkien forumistien kakkosnikki.
Pitkästä aikaa.Moi Ässämies!
Tai sitten se tietää missä murot tehdään?Vettel kusee kyllä omiin muroihin noilla viimeisillä kommenteillaan.
On se vaan melkoinen vekotin. Tuonkin osaa. :wink:2 iltaa tietokoneen pura ja kasaa -harjoituksia ja johan sai vittu toimimaan.
Nyt saunaan.
Ja Juhni myös. Areenan ensimmäinen julkkis.Puhis on löytänyt Areenalle! :eek!:
Anskumäheiarvaan! Elämän valttikortit, oli sulla kerran kourassais, oli avoinna kaikki portit ja ne suljit takanais?Oon viikonloppuisä minä vaan.
Eli kumi puhkesi.Anskumäheiarvaan! Elämän valttikortit, oli sulla kerran kourassais, oli avoinna kaikki portit ja ne suljit takanais?