Hartsa76
Well-known member
Eiköhän tuo onnistu päällä seisten kunhan kulmat ovat oikeat.Saisko tuosta periaatepiirroksen kuinka se tehdään yksin?
Eiköhän tuo onnistu päällä seisten kunhan kulmat ovat oikeat.Saisko tuosta periaatepiirroksen kuinka se tehdään yksin?
Säilyyköhän noissa kofeiini?Eilen pääsi kahvi maastossa loppumaan, mutta onneksi autossa oli 5 v sitten korkattu Nescafe. Jännän makuista.
En tiedä. Hetken piristi (oli niin pahaa), mutta sitten iski taas väsy.Säilyyköhän noissa kofeiini?
Jos et paha, niin ainakin tahditon.Puuh. Olen paha ihminen.
Höpö, höpö.Jos et paha, niin ainakin tahditon.
No anteeksi.Tuolla toisessa toikissa oli mustaa huumoria johon liittyen ainakin Santanderiin. Alkoi naurattaa niin hemmetisti, että piti tulla tänne purkamaan.
Puuh. Olen paha ihminen.
MOT.Höpö, höpö.
No anteeksi!
Kokeilin muuten kahdella eri kännykällä (Android ja WP), ja molemmissa tuo ylläoleva skaalautuu niin pieneksi, ettei se vaikuta muun tekstin luettavuuteen lainkaan.Saisko isomman kuvan kun vielä näkyy teksti?
Sairaassa mielessäni herätti hilpeyttä se julkistettava kirja. Jäänee silti ostamatta.Tuolla toisessa toikissa oli mustaa huumoria johon liittyen ainakin Santanderiin. Alkoi naurattaa niin hemmetisti, että piti tulla tänne purkamaan.
Puuh. Olen paha ihminen.
10 autoa nettiautossa.Hieno mies, oikein hieno. Mitenköhän hänellä tänään menee?
Niin jos olisit lukenut tarkemmin niin siellä lopussa haastatellaan eri miestä ja ihan eri yrityksestä, onko ihmekään jos sanomiset menee hieman ristiin?Eikö tuo ole vähän ristiriitainen, ihan alussa
"Autot ei liiku, edes vanhat perinteiset kesäritsat"
... myöhemmin ...
"Sellaisia alle kymppitonnin autoja menee ihan kivasti"