Jokainen onnea etsii.Käytin tuossa hetki sitten jotain 15-20min aikaani etsimällä jotain mitä ei ole olemassakaan. Hoksasin toki vasta jälkikäteen asian tolan.
Niinno, mä etsin järjenhiventä itsestäni...:thumbfh:Jokainen onnea etsii.
Kaalimato.comMeen nyt kotiin ja otan jämerän sähkötyökalun pieniin naismaisiin kätösiini. Saatan laittaa ihan ISKUTOIMINNON päälle!
TUTA!
Älä unohda..Meen nyt kotiin ja otan jämerän sähkötyökalun pieniin naismaisiin kätösiini. Saatan laittaa ihan ISKUTOIMINNON päälle!
Kaalimato.com
Jjusbanin älliä?Käytin tuossa hetki sitten jotain 15-20min aikaani etsimällä jotain mitä ei ole olemassakaan. Hoksasin toki vasta jälkikäteen asian tolan.
Onko pitkä jono vai saitko ihan lyhyen ajan päähän?Sovin tapaamisajan Mossen kanssa.
Katos uusi moderaattori joka antaa vähän siimaa perseilylle. Niin ja ei tietenkään vaikuta sun moderointiin eiks niin?Sovin tapaamisajan Mossen kanssa.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2214274&postcount=3896Katos uusi moderaattori joka antaa vähän siimaa perseilylle. Niin ja ei tietenkään vaikuta sun moderointiin eiks niin?
Erittäinkin todennäköistä. Eikös tuolla alalla kaikki tuppaa ajelemaan neliökilometrin kokoisella alueella sataatuhatta kilometriä vuodessa?Kulkumulkku kuitenkin.
Saitko pillua?Jees, viittaan tällä postauksellani tuohon Savon murteen tojckiin, tai säikeeseen, miten vaan. Savo ei tosiaan taivu yllekirjoittaneelta oikein, jota en edes yritä kommunikoida Savon murteella. Siinä tojckin/säikeen perustaja on oikeassa, kun epäilee savon taitoani.
Mutta tuo "Päevee" on varmaan kyllä ihan oikein jopa mun kirjoittamana tai sanomana? Käytän nykyään ko. ilmaisua tietyissä piireissä ja yhteyksissä lähes päivittäin.
Tämä tapani juontaa kesään ja vuoteen 2009. Olin silloin muutaman ajan verran Iisalmessa tutustumassa uuteen elämään ja siellä, torikahvilassa, henkilökuntaan kuuluva nainen tervehti erääna aamupäivänä niin vilpittömän luonnollisesti sanomalla "Päevee", että se jäi ikuisesti mieleeni.