kouvotsvoni
Banjottu
Minä mitään tajunnut, mutta pistetään samalla ohjelmalla samat härpäkkeet päälle ja testitulos tähän.Heh, käynnissä tietokoneella Spotify, Facebook + 2 sivua F1-Forumia...
Minä mitään tajunnut, mutta pistetään samalla ohjelmalla samat härpäkkeet päälle ja testitulos tähän.Heh, käynnissä tietokoneella Spotify, Facebook + 2 sivua F1-Forumia...
Suklaatia mummulle.Mitä voitin?
Kone käy kuumana ainakin. Voisi joskus harkita oikeankokoista tuuletinta. Nyt joku pikkuhärpäke roikkuu yhden ruuvin varassa.Suklaatia mummulle.
Saattaa olla ettei lomautuspäivistä makseta, jos on vapaapäiviä säästössä. Muistelisin, että meillä lomautusten alkaessa syksyisin on pitänyt ensin käyttää viimeisetkin kesälomapäivät. Keväällä, kun on lomautus alkanut, on työkkäriin annettu lomautussuunnitelma jossa otettu kesälomat huomioon (kesällä tauko lomautuksissa) niin sitten ovat kevään päivät hyväksyneet lomautuspäiviksi. En ole varma, mutta ei välttämättä ole tosiaan pomosi päätös tuo.Tämä lomautusjakso mulla ei oo varsinaisesti vielä alkanut, kun nyt ensin keskiviikkoon asti oon siis pekkasilla. En käsitä miksi, mutta jos oli pekkasia varastossa, niin ne joutuu pitämään ensin pois ja loppuajaksi joutui lomautetuksi, yhteensä neljäksi viikoksi. Näin tuotantojohtaja suuressa viisaudessaan oli päättänyt.
Noli ne avaamet.Lupaan hihkaista kun tajuan mikä Prenkun nauruhermot viritti.