Zervuska Haidis
Well-known member
Mikäs nyt avaimissa muka huvittaisi? Perin arkipäiväinen pikkuesine. Sen sijaan Turku jo sinällään on aika hassu juttu, semminkin Tampereelta ajateltuna.Noli ne avaamet.
Mikäs nyt avaimissa muka huvittaisi? Perin arkipäiväinen pikkuesine. Sen sijaan Turku jo sinällään on aika hassu juttu, semminkin Tampereelta ajateltuna.Noli ne avaamet.
Kyllähän tuo 10-vuotis logokin vähän aiheuttaa hilpeyttä.Mikäs nyt avaimissa muka huvittaisi? Perin arkipäiväinen pikkuesine. Sen sijaan Turku jo sinällään on aika hassu juttu, semminkin Tampereelta ajateltuna.
Avainet tai lähtee.Mikäs nyt avaimissa muka huvittaisi? Perin arkipäiväinen pikkuesine. Sen sijaan Turku jo sinällään on aika hassu juttu, semminkin Tampereelta ajateltuna.
F1-forumin avaaminen adblockittomalla Operalla aiheutti hilpeyttä:
Näytä liitetiedosto 19027
No kun se oli just ujuttanut sellaisen hanuriinsa. Siinä tulee lukiessa vaähän sellainen "mistä hitosta ne tietää" -olo. Mulle kävi kerran kynän kanssa just noin.Mikäs nyt avaimissa muka huvittaisi? Perin arkipäiväinen pikkuesine. Sen sijaan Turku jo sinällään on aika hassu juttu, semminkin Tampereelta ajateltuna.
Perusperjantai Maison Kouvossa kaikenikäisille.Onkohan kaikilla muilla krapula?
Eilinen vieras söi kissan raksuja kissojen kulhosta ja joi vauvan korvikemaitoa.. Sitten oksensi vessaan ja kaatui eteisessä.
Joo.Älä valita, jos hän tulee myöhään kotiin tai jos hän on koko yön poissa kotoa. Se on pientä verrattuna siihen, mitä hän on voinut joutua kärsimään päivän aikana.
Olihan nuo ajat 60/70-luvulla vähän erilaiset, mä muista kun 60.luvun lopulla kansakouluikäisenä isä lähetti mut kioskille ostamaan sille pikkusikareita.Naurattaa ja onhan tuota helppoa naureskella 2010 luvulla.
Mitä pitäisi vastaava artikkeli sisällä nykyään, jossa kaikki ovat tasa-arvoisia ja androgyynejä lakimielessä.
Kaveri osti 90-luvun alkupuolella itsetekemällä lupalapulla tupakkia isälleen, mutta myi sitten yläasteen pojille.Olihan nuo ajat 60/70-luvulla vähän erilaiset, mä muista kun 60.luvun lopulla kansakouluikäisenä isä lähetti mut kioskille ostamaan sille pikkusikareita.