Albert Oil
Hippi ja juntti
"Ihana, panisin" pahana inisin.
Kyllähän siitä nyt kaikki pitää ottaa irti, kun kerran kolmessakymmenessä vuodessa pääsee karsimaan johonkin kansalliseen.Mitä helevettiä ne siellä möykkäs? Tultiin uimahallista pojan kanssa ja kuunneltiin kun nuuskahuulet möykkäs siellä kuin mölyapinat. Ja minkä takia? Sen takia että Tamminiemeläiset tekee oman maalin?
Joo, proidi oli kanssa siellä. Ja 2100 muuta rantaruottalaista.
En tienytkään, että poltat.:thumbfh:Olen huomannut, että kaikki forumin äksyilijät polttaa tupakkia!:frank:
Nykyään tuo kirjoitettaisiin samalla tavalla. Sukupuolten roolit vain vaihdettaisiin.Naurattaa ja onhan tuota helppoa naureskella 2010 luvulla.
Mitä pitäisi vastaava artikkeli sisällä nykyään, jossa kaikki ovat tasa-arvoisia ja androgyynejä lakimielessä.
Tota mä oon yrittänyt. Yritin jo vanhemman kanssa, mutta eipä nuo sitä halua ymmärtää. Itsekin siinä mielessä "huono" esimerkki, että mä lopetin tupakanpolton suht helposti ja oon aina ollut aika terve. Yritä nyt siinä sitten selittää tupakan vaaroista ja siitä, kuinka siitä pääse eroon.Terveysvaikutuksiahan voi aina kerrata. Vaan eihän ne tunnu tuon ikäisellä missään.
Suurta taidetta.
Aika vahvasti tuli Eraserhead mieleen tuosta.
Muistitko näyttää kuvia joissa on keuhkosyövän runtelemia keuhkoja, kuvia joissa on tupakoijan täynnä mustia täpliä olevat keuhkot, kuvia joissa on ahtaumien ja laajentumien runtelemia keuhkoja, kuvia joissa on avanteita kaulassa ja kuvia joissa on tupakoijia happiviikset kasvoillaan.Tota mä oon yrittänyt. Yritin jo vanhemman kanssa, mutta eipä nuo sitä halua ymmärtää. Itsekin siinä mielessä "huono" esimerkki, että mä lopetin tupakanpolton suht helposti ja oon aina ollut aika terve. Yritä nyt siinä sitten selittää tupakan vaaroista ja siitä, kuinka siitä pääse eroon.
Vaikuttaa jännittävältä.happiviikset
Mä oon nähnyt tuon joskus ihan elokuvateatterissa.
Tuuleta.Haiseepa paska.