markoj
Custom User
Suutuit kun et saanut sitä miestä?EIPÄ MULLA MUUTA!
Suutuit kun et saanut sitä miestä?EIPÄ MULLA MUUTA!
Koitin googlettaa miksi on olemassa sellainen sana kuin semminki ja päädyin lukemaan aivan järkyttävän paskaa blogia. Arvelin jakaa iloksenne.Suutuit kun et saanut sitä miestä?
Kurkkaa seuraavaksi kilpaveneosioon.Luulin F1-puiolen olevan jokseenkin pahassa kuosissa, mutta vierailu rallipuolelle sai aikaan hirveän halun vuorata kaikki huoneiston pinnat foliolla ja ripustaa kattoon henkareista roikkuvia foliosuikaleita.
http://www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxgJuorusi fysiotäti, että Mika Salo käy keväisin majavametsällä Nurmeksessa. Tärkeä tiedonjyvä.
Tosta puuttu änn-kirjain.Koitin googlettaa miksi on olemassa sellainen sana kuin semminki ja päädyin lukemaan aivan järkyttävän paskaa blogia. Arvelin jakaa iloksenne.
semminkin
(kielteisissä yhteyksissä: semminkään) varsinkin, etenkin, nimenomaan. esim. Voitto oli makea, semminkin kun se tuli niin suositussa lajissa. Se ei sovi, ei semminkään juuri nyt.
Semminkin semminki!Tosta puuttu änn-kirjain.
Kuuluiko tästä ikinä mitään? Ei mitään vastausta sähköpostiin?Raportti sähköpostitse toimitettu virkamiesnaishenkilölle.
Ehkä kuullaan joskus vielä tästä, tai sitten ei. Voi olla että kasvattaja lyö mun kodin tuleen tai jotain, mut minkäs teet sitten nii.
Mitään vastausta en ole viralliselta taholta tähän saanut - en edes kuittausta, että olisivat vastaanottaneet viestini. Kasvattaja sen sijaan vastasi että koirat ovat (jo käyneet nyt) tiistaina sirutuksessa ja tarkastuksessa eläinlääkärillä - joskaan mitään todistusta en ole saanut nähtäväksi, vaikka sellaista olen jo viikkoja sitten pyytänyt. Ja laittoi videokuvaa pennuista . Tämä naaraspentu pääsee jo hieman kävelemään ja juoksemaan, mutta kaatuilee kummallisesti kesken juoksun, eikä takapuoli näytä oikein pysyvät pystyssä. Tasapaino- tai lihaskontrolliongelmia mahdollisesti. Tästä laitoin vielä sähköpostia tuonne eläinsuojeluun, näistä kasvattajan vastauksista.Kuuluiko tästä ikinä mitään? Ei mitään vastausta sähköpostiin?
Toteutunut myynti ei näy kassassa heti vaan parhaimmillaan vasta muutaman kuukauden päästä toimituksista. Jos rahat on vähissä eikä lainaa saa, niin voi olla lafkan pakko toimia järjettömästi.Keväällä aloitettiin yt:t, kokoajan ollaan ihmetelty, kun tavaraa menee kaupan ja varasto tyhjenee, kun tuotanto on yhdessä vuorossa, mutta isot pomot ajattelee vain säästämistä.
Myynti on kaiken aikaa ollut suht tasaista. Kokoajan mennään kuutisen prosenttia alle viime vuoden myynnin. Rahaa firmalla kyllä on, siitä ei ole kiinni.Toteutunut myynti ei näy kassassa heti vaan parhaimmillaan vasta muutaman kuukauden päästä toimituksista. Jos rahat on vähissä eikä lainaa saa, niin voi olla lafkan pakko toimia järjettömästi.