Ei kai nekään areenalla ole.Käytsä kyyläämässä niitä siellä?
Ei kai nekään areenalla ole.Käytsä kyyläämässä niitä siellä?
Kuka ei osaa huutaa? No se Pianon nainen ja Stephen Hawking, mutta kuka muu?Eiköhän se oo silleen, että älä huutele kun et ossoo.
Unohda.Kuka ei osaa huutaa? No se Pianon nainen ja Stephen Hawking, mutta kuka muu?
Your Jedi mind tricks don't work on me.Unohda.
(=Pitäisköhän joku muukin vapauttaa tehtävistään, kun hän ei vaan ymmärrä...
Täällä on kovin hauskaa, ihanat kolme tuntia unta alla. Kohta lähdetään viideksi päiväksi metsään.Apupässi, höhö.
Niin se maailma muuttuu, ystäväiseni. Met olemma vaan joka toinen viikko mettässä, joka toinen taas kasarmilla opiskelemassa. Toki lomillakin välillä.Siihen aikaan, kun mä olin intissä niin me oltiin joka viikko vähintää viis päivää metsässä ja joka toinen viikko tuplasti.
Siihen aikaan, kun mä olin intissä niin me oltiin joka viikko vähintää viis päivää metsässä ja joka toinen viikko tuplasti.
Minäkin voisin teettää meidän talon meneillään olevan putkirempan siellä. On vain vähän hankalan matkan päässä.Sain selville, että putkiremppa, joka täällä maksoi 700 euroa, ihan kuitilla tehtynä, olisi Suomessa maksanut n. 3500 euroa.
Kaverille oli tehty vastaava remppa Suomessa, kun mulle täällä, eli uusi päävesijohtoputki taloon. Mulle tuli sitä noin 35 metriä ja kaverin mukaan heillä maksoi vastaava työ 100 euroa/metri.
Joo, se matka on vähän hidaste.Minäkin voisin teettää meidän talon meneillään olevan putkirempan siellä. On vain vähän hankalan matkan päässä.
Tämä on hieno piirre tämä verorahansa muualle kiikuttavien palkitseminenJoo, se matka on vähän hidaste.
Mä muuten saan täällä suoritetusta asunnon parannustöistä Suomen verotukseen kotitalousvähennyksen!
Mut se on ihan mitätön summa, koska se on siellä niin halpaa. Suomessa saisit paljon enemmän vähennyksiä!Joo, se matka on vähän hidaste.
Mä muuten saan täällä suoritetusta asunnon parannustöistä Suomen verotukseen kotitalousvähennyksen!
Niin, Runar&Kyllikki oli varsinainen pässi kun ei teetättänyt putkiremppaa Suomessa tai pestannut suomalaista putkifirmaa tekemään hommaa Espanjassa.Mut se on ihan mitätön summa, koska se on siellä niin halpaa. Suomessa saisit paljon enemmän vähennyksiä!