Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eli burb vie erän "Vapaa-ajan järkevä käyttö" pistein 6 - 0.
Muuten kyllä joo mutta taitaa Mosselle olla niin tärkeä juttu toi ahkera liikkuminen että se laskettaneen vapaa-ajan järkeväksi käytöksi. Se että mä imen röökiä posket lommolla 24/7 on kyllä melkein yhtä fiksua.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Muuten kyllä joo mutta taitaa Mosselle olla niin tärkeä juttu toi ahkera liikkuminen että se laskettaneen vapaa-ajan järkeväksi käytöksi. Se että mä imen röökiä posket lommolla 24/7 on kyllä melkein yhtä fiksua.
Eli jos mulle olisi tärkeää hukata tavaroita kännissä Pyryfin tapaannja tahtiin se laskettaisiin vapaa-ajan järkeväksi käytöksi?

Onkohan nää kriteerit nyt ihan oikein?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Siis SE on tärkeää että hukataan Pyryf kännissä.
Se on aika helppoa. Eilen juuri yksi nainen muisteli ilolla laivamatkaamme kun meikäläistä ei ollut koko päivänä näkynyt ja kun lopulta sai minut puhelimella kiinni, kerroin olevani Hervannassa Insinöörinkadun ja Mekaaniikankadun risteyksessä.
Ilmeisen iso laiva oli se.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Koin havahduksen tunteen kun vilkaisin kalenteria ja huomasin, että itsenäisyyspäivä on ensi viikolla. Mihin tämä vuosi on kadonnut?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Mites meinasit urheilla?
Sillä tavalla, millä noita vähäisiä kiloja saisi pudotetutta, on se kumma että silloin tulee kiloja kun töitä tekee, mut silloin ei kun ei tee. Ymmärtäähän sen toki istuma työ ja paljon ajamista + epäsäännölliset syöntiajat ja ei ehkä kaikkein terveellisin ruokavaliokaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös