Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jaahans. Sikäli kun muutoin oltiinkin saatu männäviikonlopun polttareiden kulurakenne varsin inhimilliseksi, niin vuokramökin omistaja yllätysten jysäys tahtoisi muistaa meitä tuhannen euron laskulla kun vahvuuslaskennassa huushollin jakkaralukumäärä ei vastannut samaa kuin se ennen vierailuamme oli. "Ei nää voi montaa kymppiä maksaa", sano kaveri kun työnsi Alvar Aallon suunnittelemia jakkaroita tuvan tulipesään niiden antauduttua erinäisten sylitanssiin liittyvien vaiheiden jälkeen.
:D

Ei saatana. Nyt on kyllä ollut melko vahvaa suorittamista. :thumbup:

jjv

Arschloch
Hyvä idea laittaa diisaign mööpeleitä vuokramökkiin. Saa aina veloittaa isot korvaukset kun hiukankin naarmuja löytyy. Sitten hio ne pois.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jaahans. Sikäli kun muutoin oltiinkin saatu männäviikonlopun polttareiden kulurakenne varsin inhimilliseksi, niin vuokramökin omistaja yllätysten jysäys tahtoisi muistaa meitä tuhannen euron laskulla kun vahvuuslaskennassa huushollin jakkaralukumäärä ei vastannut samaa kuin se ennen vierailuamme oli. "Ei nää voi montaa kymppiä maksaa", sano kaveri kun työnsi Alvar Aallon suunnittelemia jakkaroita tuvan tulipesään niiden antauduttua erinäisten sylitanssiin liittyvien vaiheiden jälkeen.
Hehheh, hyvin vedetty! :alppu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Muutama vuosi sitten minulta pyydettiin neuvoa, että miten pitäisi menetellä, kun on tuollaiseen kavereiden kanssa syyllistynyt ja lasku oli tullut perässä. Mökki oli vuokrattu kysyjän nimissä. Täytyy tunnustaa, että en kovinkaan vahvasti tuntenut myötätuntoa kavereita kohtaan. Itse olin juuri palannut mukavalta mökkilomalta ja näin silmissäni, miltä moinen tuho olisi sillä mökillä näyttänyt ja tuntunut. Suosittelin poikia hoitamaan rahat kasaan ja miettimään seuraavalla kerralla vähän enemmän.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Muutama vuosi sitten minulta pyydettiin neuvoa, että miten pitäisi menetellä, kun on tuollaiseen kavereiden kanssa syyllistynyt ja lasku oli tullut perässä. Mökki oli vuokrattu kysyjän nimissä. Täytyy tunnustaa, että en kovinkaan vahvasti tuntenut myötätuntoa kavereita kohtaan. Itse olin juuri palannut mukavalta mökkilomalta ja näin silmissäni, miltä moinen tuho olisi sillä mökillä näyttänyt ja tuntunut. Suosittelin poikia hoitamaan rahat kasaan ja miettimään seuraavalla kerralla vähän enemmän.
No eihän tuommosessa voi menetellä mitenkään muuten kun pistämällä kättä taskuun. Ja juurikin siis omaan. Suottapa sitä on kysellä että kuka nämä maksaisi kun itse hölmöiltiin.

Örfil

Guest
Näkkärifania kusetettiin!
Tarkoitus oli "juhlistaa" tätä päivää ostamalla Pirkka Varras-leipää ja herkutella sitä suolakurkkujen ja juuston kera.
Paskat - oli täysin ilmaantunutta, pehmeää kumilevyä koko paketin sisältö.

Tästä kyllä joku pamfletti jonnekin lähtee tai sitten vaan itken itseni hiljaa uneen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
No eihän tuommosessa voi menetellä mitenkään muuten kun pistämällä kättä taskuun. Ja juurikin siis omaan. Suottapa sitä on kysellä että kuka nämä maksaisi kun itse hölmöiltiin.
Eipä tuossa ensi alkuun muuta, kuitenkin jos tuo yksi neropatti niitä on poltellut muiden osallistumatta polttotalkoisiin, niin kyllä koko paska joutaa sen jakkaranpolttajan kontolle.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Näkkärifania kusetettiin!
Tarkoitus oli "juhlistaa" tätä päivää ostamalla Pirkka Varras-leipää ja herkutella sitä suolakurkkujen ja juuston kera.
Paskat - oli täysin ilmaantunutta, pehmeää kumilevyä koko paketin sisältö.

Tästä kyllä joku pamfletti jonnekin lähtee tai sitten vaan itken itseni hiljaa uneen.
No eihän ne ole kuin hieman imeneet itseensä ilmankosteutta.
Fiksaat vaan vanhasta humidorista tehokkaan näkkileipäpalan kuivaimen.
Asetetaan kuivaimeen 180-240 minuutiksi ennen nauttimista. Kyä rapshtaa taas!

markoj

Custom User
Just ostettu läppäri ja olen poistamassa esiasennettua Nortonia. Tunnin nyt raksuttanu ja edelleen jatkuun. Ketä saa vetää turpaan?

markoj

Custom User
Aivan totta, olin unohtanu tuon vempeleen kokonaan. Thanks mate!

Vieläki kyllä tekis mieli vetää jotakuta kuonoon.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.