DW
2009-2016
Ei tutkassa vikaa ollut, kun taustat ja itse ilmeisesti kääntyillyt.
Saksa 1941: ei jatkoon.
Ei tutkassa vikaa ollut, kun taustat ja itse ilmeisesti kääntyillyt.
Ai se on juutalainen. Kamalaa.
Juutalaisuus ja ateismi eivät välttämättä ole toisensa poissulkevia asioita: Jewish atheism
Jake Nymanin ehdotus jo 70-luvulta: laulunsatekijäVarsin typerä sanayhdistelmä on mielestäni tämä usein viime vuosina esiintynyt
laulaja-lauluntekijä.
Eikö ne osaa keksiä yhtä sanaa sille ilman viivaa.
Vaikka vaakku. Tästä lähtien ovat vaakkuja.
Ainoa ongelma on, ettei mulla ole tiliä Nordeassa. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Lähettää rahaa jollekulle, kelle?HYVÄ ASIAKAS,
HALUAMME ILMOITTAA SINULLE, ETTÄ NORDEA PANKKI TEKEE IETOTURVAPÄIVITYSTÄ VERKKOPANKKIOSASTOLLA, MINKÄ VUOKSI VERKKOPANKKITUNNUKSESI MENEVÄT UMPEEN PIAN.
ALLA OLEVAN LINKIN KAUTTA VOIT MANUAALISESTI PÄIVITTÄÄ VERKKOPANKKISI TIETOTURVAPÄIVITYKSEN.
SINUN EI TARVITSE VAIHTAA SALASANAASI. PÄVITTÄÄKSESI VERKKOPANKKISI TIETOTURVAN,
PAINA TÄSTÄ
PIAN TÄMÄN JÄLKEEN TYÖNTEKIJÄMME OLINE-ASIAKAS-PALVELUSTA SOITTAA SINULLE KOSKIEN VERKKOPANKKISI TILAA.
TÄMÄN TIETOTURVAPÄIVITYKSEN JÄLKEEN SINULLA ON HELPPO JA NOPEA PÄÄSY VERKKOPANKKIISI.
MUITA NORDEA- VERKKOPANKIN HYÖTYJÄ:
- VAPAA PÄÄSY TILILLESI KELLON YMPÄRI
- NOPEA PÄÄSY KÄTTÖTILILLESI
- VERKKOPANKKI KOTIKONEELLASI
- JOUSTAVA JOKA PUOLELLA MAAILMAA
- SELKEÄ KIRJANPITO
- KORKEAT TURVA STANDARDIT
- VERKKOPANKKI YHDISTETTYNÄ PUHELIMEEN
KÄYTTÄÄKSESI KAIKKIA NÄITÄ PALVELUITA ILMAN ONGELMIA TULEVAISUUDESSAKIN, SUORITTAKAA PÄIVITYS MAHDOLLISIMMAN PIAN.
YSTÄVÄLLISESTI,
NORDEA PANKIN ASIAKASPALVELU.
Mulle!Lähettää rahaa jollekulle, kelle?
Sun tarttee nyt jättää tuonne palvelupyyntö ja kun OLINE-asiakas-palvelija soittaa niin sanot että nyt tarttis tili avata. OLINE-asiakas-palvelija antaa sitten sulle uuden tilinumeron johon tulee sinun siirtämän esim noin vitosen. Ja kas, ongelma on ratkaistu.No voi pylly. Nordea pankista tuli tällainen sähkö posti:
Ainoa ongelma on, ettei mulla ole tiliä Nordeassa. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Lähettää rahaa jollekulle, kelle?
Oline lausutaan TSIROULAIN.Sun tarttee nyt jättää tuonne palvelupyyntö ja kun OLINE-asiakas-palvelija soittaa niin sanot että nyt tarttis tili avata. OLINE-asiakas-palvelija antaa sitten sulle uuden tilinumeron johon tulee sinun siirtämän esim noin vitosen. Ja kas, ongelma on ratkaistu.
Nuoruuteni savotat redux.En muista olenko sitten 80-luvun ollut risusavotassa mutta tänäänpä tuli moisessa hiottua. Kyllähän tuota välillä raataa mutta oon mie kyllä niin kermapylly että en ehkä työkseni tekisi.
Viime aikoina. Se on viime aikoina.Tiedoksi, että sähköpostini ei välttämättä ole tässä lähiaikoina toiminut odotetusti.
Tarkoitatko, että on ihan sama käyttääkö "lähiaikoina" vai "viime aikoina" ilmaisua?. Eipä sillä paljon väliä tietysti ole. Vastaavasti eilen ja huomenna sanoja voisi käyttää ristiin. Molemmat kuitenkin viittaavat läheisiin ajankohtiin.