Antsa Rieppo
Well-known member
Joo oli mullakin 95 vauhtia ja ihan kiinni oli. Rajoitus oli 80.
Busseissa kait rajoitin hakkaa satasessa:100?Joo oli mullakin 95 vauhtia ja ihan kiinni oli. Rajoitus oli 80.
Voit sää sen tännekin ohjailla jos kierrätykseen menossa.Ystävätär luuhaa täällä liian pitkään ja soittaa Juice Leskisen biisejä. Itse en ole koskaan ihastunut noin paskaan ja renkuttavaan musiikkiin. Alkaa epäilyttämään tunteen syvyys tuohon naiseen myös.
Juu, kait enämpikin, mutta raju ylinopeus työajoon. Jos jotain sattuu, niin kusessa on.Busseissa kait rajoitin hakkaa satasessa:100?
Fuck her brains out!Ystävätär luuhaa täällä liian pitkään ja soittaa Juice Leskisen biisejä. Itse en ole koskaan ihastunut noin paskaan ja renkuttavaan musiikkiin. Alkaa epäilyttämään tunteen syvyys tuohon naiseen myös.
No autonsa häipyi pihasta tihkuiseen lumisateeseen. Kuka tietää minne matkalla? Ehkä sinne osoitteeseesi? Ei haittaisi. Intohimo hukassa tässä ja tuskinpa palaa. Pöljää.Voit sää sen tännekin ohjailla jos kierrätykseen menossa.
Haluaisin vain muistuttaa,
että kytkintä ei kannata luistuttaa.
Joskus tulee kuitenkin tilanteita,
joissa niin on pakko tehdä, lanteita
ketkutan bailaten, koska niin loistavasti
riimittelin tämän runon loppuun saakka.
Hieno runo.Haluaisin vain muistuttaa,
No niinpä tietenkin.Haluaisin vain muistuttaa,
Eikös se nyt ole jossain määrin jännän äärellä? Jos Ruotsin kuningas hiippailee kotisi tienoilla. Ystävällistä kyttäystä. Huonompi tietenkin olisi, jos hiippailija paljastuisikin Venäjän diktaattoriksi.Oho. Onneks oon töissä, kun kaverit postailee facebookiin kuvia jostain Ruotsin kuninkaasta. Se kuulemma hiippailee mun himan lähellä.
Sub tai tsup!Puhdistus
Sub
klo 21.00
keskiviikko 04.03.2015
Voisin yrittää myös. Ei kovin ole iskenyt Sofin stoorit, vaan jospa nyt koettaisi. En tajua varmaan feminismiä liikaa, mutta mitä tuo Sub tai tsup! oikein meinaa?Voisi kai yrittää katsoa tänään
Sub tai tsup!