sammyosammy
Senior Citizen
Ehdin jo innostua ja olin avata teeveenVoisi kai yrittää katsoa tänään
Sub tai tsup!Puhallus
Sub
klo 21.00
keskiviikko 04.03.2015
Ehdin jo innostua ja olin avata teeveenVoisi kai yrittää katsoa tänään
Sub tai tsup!Puhallus
Sub
klo 21.00
keskiviikko 04.03.2015
Olivat äsken Tv-uutisissa niin maireina, että. Kuningaspari. Ehkä ne on aina tollasia, harvemmin oon kuninkaallisten haastatteluja nähnyt, mut tasavaltalaisin silmin saatanan ärsyttävää kuunneltavaa. Silviasta tiedä, mutta tuo Kalle on varmaa aika erilainen yksityisesti. Eikös se jotain yökerhoja kiertelekin ja pää nykien kuuntelee whatislaavia vetäessään kolmatta sataa porssella taivaanrantaan.Oho. Onneks oon töissä, kun kaverit postailee facebookiin kuvia jostain Ruotsin kuninkaasta. Se kuulemma hiippailee mun himan lähellä.
Ei ole feminismistä merkkiäkään.Voisin yrittää myös. Ei kovin ole iskenyt Sofin stoorit, vaan jospa nyt koettaisi. En tajua varmaan feminismiä liikaa, mutta mitä tuo Sub tai tsup! oikein meinaa?
Elisa häiriötiedotteet sanoi:Elisa tekee matkapuhelinverkon hallintajärjestelmän huolto- ja päivitystöitä 6.3. klo 9 –8.3. klo 14 välisenä aikana.
Muutostyöllä parannamme entisestään 4G LTE -verkon käytettävyyttä.
Huolto- ja päivitystyöt eivät normaalitilanteessa vaikuta 2G-, 3G- tai 4G-verkon palveluiden toimivuuteen. Jos mobiilipuhe- tai datayhteyksissä kuitenkin esiintyy häiriöitä, tulee laite käynnistää uudelleen.
Vaikuttais hyvänmielen elokuvalta tämän vähän perusteella mitä olen katsonut.Voisi kai yrittää katsoa tänään
Sub tai tsup!
Ei jaksa seurata juonta, mutta hyviä toimintakohtauksia ja tissit tähän mennessä.Vaikuttais hyvänmielen elokuvalta tämän vähän perusteella mitä olen katsonut.
Kolmatta tuntia jo tarinaa kerrotaan. Ei toimi elokuvana ainakaan tämä stoori. Murheellisten viulujen maa tuo Viro.Olihan tuo aika synkkä elokuva. Suosittelen kyllä.
Niin tuttua. Sitä on vaan niin hyvä valehtelemaan itselleen, että vielä se sieltä löytyy, tai että ei sitä tarvita kun ei toisellakaan sitä liene. Ja näinhän se ei koskaan ole.No autonsa häipyi pihasta tihkuiseen lumisateeseen. Kuka tietää minne matkalla? Ehkä sinne osoitteeseesi? Ei haittaisi. Intohimo hukassa tässä ja tuskinpa palaa. Pöljää.
Parisuhteita koittanut liian monta jo. Pitää tajuta että ei sitä onnea ole kaikille kirjoitettu.Voihan sitä elämänsä muutenkin hölmöillä läpi ilman vakikumppania.Niin tuttua. Sitä on vaan niin hyvä valehtelemaan itselleen, että vielä se sieltä löytyy, tai että ei sitä tarvita kun ei toisellakaan sitä liene. Ja näinhän se ei koskaan ole.
Itsellä kyllä riitti mielenkiinto loppuun asti, kun pari kuukautta sitten näin. Ei mikään piristävänä raina kyllä, kuten aiemmin totesin.Kolmatta tuntia jo tarinaa kerrotaan. Ei toimi elokuvana ainakaan tämä stoori. Murheellisten viulujen maa tuo Viro.