Kusileppikseen?Josko sitä illemmalla lähtis Leppävirralle.
Tattis. Osallistuin. Eli annoin yhteystietoni taholle joka ei maininnut lähettävänsä roskapostia, saa nähdä tapahtuuko niin kaikesta huolimatta. Kehitän jo valmiiksi aimo määrän vihaa.
Joku niitti, ruuvvi tms. terävä oli gummissa. 35 euroa maksoi hälle laitto. Olis ottanut mut mukaan, niin olisin voinut maksaa.Muijalla oli autossa vasen takarupuleisson tyhjä. Punppasin ja lähetin käymään rengasliikkeessä.
Eipä nuo noita tietoja muuten keräiskään, elleivät jollekin postituslistalle laittais. Eroileepi sitten vaan! Itse ainakin odotan innosta pinkeänä, että milloin kolahtaa LUUKKU!Tattis. Osallistuin. Eli annoin yhteystietoni taholle joka ei maininnut lähettävänsä roskapostia, saa nähdä tapahtuuko niin kaikesta huolimatta. Kehitän jo valmiiksi aimo määrän vihaa.
Luitko sä ne SÄÄNNÖT?Tattis. Osallistuin. Eli annoin yhteystietoni taholle joka ei maininnut lähettävänsä roskapostia, saa nähdä tapahtuuko niin kaikesta huolimatta. Kehitän jo valmiiksi aimo määrän vihaa.
Mä en pelkästään lukenut, vaan myös tulostin ne kolmena kopioina ja mapitin.Luitko sä ne SÄÄNNÖT?
Luin. Kui?Luitko sä ne SÄÄNNÖT?
Yhden kamun luona, mut oon kyl nyt jo Varkaudessa, tääl ainakin maanantaihin saakka.Kusileppikseen?
Tuli. Ihme spämmäämistä. Onneksi jatkossa menevät roskapostiin.Ensmästä kertaa kolahti luukkuu Renaultilta mainospostia. Lie tullut kouvollekin?
Mulle tuli Nissanilta tänään. Spuuki!Ensmästä kertaa kolahti luukkuu Renaultilta mainospostia. Lie tullut kouvollekin?
Ensmästä kertaa kolahti luukkuu Renaultilta mainospostia. Lie tullut kouvollekin?
Tehkää rikosilmoitus.Tuli. Ihme spämmäämistä. Onneksi jatkossa menevät roskapostiin.
Niin että oliko siellä pienellä präntätyssä tekstissä,Luin. Kui?
Kosto ilmaisesta lounaasta. Ens viikolla on rellu-myyjä ovikelloa pimputtamassa.Tuli. Ihme spämmäämistä. Onneksi jatkossa menevät roskapostiin.