Knoukka
Well-known member
Tai mitä yhteistä on naisilla ja manuaalivaihteistolla?Matxi sanoi:Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
Knoukka ei osaa ajaa enää kummallakaan!
Tai mitä yhteistä on naisilla ja manuaalivaihteistolla?Matxi sanoi:Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
Oon määkin koeajolla käyny tässä viime aikoina!Matxi sanoi:No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!
Mahtoi sitä Pörhön myyjää vituttaa. Niinkuin mä nyt oikeasti olisin jotain >70 tonnin A5:sta oikeasti ostamassa!!! Kunhan kävin kengittämässä. WRRROOMM!Knoukkari sanoi:Oon määkin koeajolla käyny tässä viime aikoina!
Matxi sanoi:Keksin joku aika sitten hyvän VIDZIN!!!
Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!
AHEHEHHAHAHEHEHAHAHAHHH!!!
Sammypiru sanoi:Oli semmonen tapahtumat tuossa lähipellolla, jossa myös oli kaivinkonenäytös vanhalla kaivurilla ja kas kummaa, vetivät maakaapelin poikki ja nyt ei meidän kylässä toimi puhelimet ja netit.
Tai mitä yhteistä on naisella ja polkupyörällä ...Knoukkari sanoi:Tai mitä yhteistä on naisilla ja manuaalivaihteistolla?
Knoukka ei osaa ajaa enää kummallakaan!
KRÄÄHHÄHHÄ HÄHÄHHÄhHHÄää Ä!Ä!!1Jacques sanoi:Tai mitä yhteistä on naisella ja polkupyörällä ...
...
...
Kumpaakin voi polkea, mutta Jacques vain jälkimmäistä.
Mitä yhteistä on Matxilla ja onnellisessa parisuhteessa olevalla?Matxi sanoi:Mitä eroa on Moella ja yhdellä meidän firman myyntiedustajalla/päälliköllä?
Moe luuli ostaneensa Octavian DSG:llä, toinen osti Octavian DSG:llä!
:nope: :nope: :nope: :nope: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:
Totta. Niin totta. :thumbfh: :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Mitä yhteistä on Matxilla ja onnellisessa parisuhteessa olevalla?
- Ei mitään.:thumbfh:
Kumpi oli kuppanen?Moe Szyslak sanoi:Matxi osti kämpän, mutta se oli niin kuppanen, että muijakin lähti lätkimään.
Matxi.kouvotsvoni sanoi:Kumpi oli kuppanen?
Ai..KRÄhÄHHÄHÄHÄHhhhäää!11Moe Szyslak sanoi:Matxi.