Eihän siellä ollut edes tupakkikoppia, missä on parhaimman näköiset naiset ja menestyvimmät miehet.:jaska:Runar ja Kyllikki sanoi:No eihän ne katkeroita vanhoja laktoosi-intolerantteja juoksijamiehiä, jotka ei syö edes sipsejä, siellä kauaa siedä!![]()
Eihän siellä ollut edes tupakkikoppia, missä on parhaimman näköiset naiset ja menestyvimmät miehet.:jaska:Runar ja Kyllikki sanoi:No eihän ne katkeroita vanhoja laktoosi-intolerantteja juoksijamiehiä, jotka ei syö edes sipsejä, siellä kauaa siedä!![]()
Mutta mäpä olenkin syönyt mustikkapiirakkaa. Eikä ollut edes Aino-merkkistä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ihan eri asia ois, jos söis edes sipsejä, mutta jos ei ees sipsejä syö, niin eihän ne ala semmosta kattella. Sehän on äärimmäisen pahan ilmentymä sellanen ko ei sipsejä syö!
Mäkin söin eilen Fazerin mustikkapiirakkaa. :thumbup: :ahem:Moe Szyslak sanoi:Mutta mäpä olenkin syönyt mustikkapiirakkaa. Eikä ollut edes Aino-merkkistä.![]()
Juu ja linnut lentää ja laivat seilaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Mäkin söin eilen Fazerin mustikkapiirakkaa. :thumbup: :ahem:
Enämpi toi Helkama kulkee mun polkemisista.:ahem:Micael sanoi:Ja kun Moe polkee niin Skoda kulkee.
Mulla on hapankorppuja ja näkkäriä. :ahem:ettelbruck sanoi:Vaalea leipä oli homeessa, onneks on ruista jäljellä toisessa pussissa.
Homeessa?Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on hapankorppuja ja näkkäriä. :ahem:
Il Tempo Gigante sanoi:Hauva otti matsin piikkisian kanssa. Tarina ei kerro voittajaa, mutta peräänantamattomuudesta se kertoo.
Eijoo. Mahtaaks noita ees saada homeeseen millään.kouvotsvoni sanoi:Homeessa?
Olen nähnyt homeista näkkäriä, myytti murrettu:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Eijoo. Mahtaaks noita ees saada homeeseen millään.
Vuonna??Joni sanoi:Armeijaan vasta Heinäkuussa. :alppu:
Ja kenties toisessa toikissa onnistuu paremmin....burb sanoi:Jacqueksen synttärit tais mennä ihan onnittelematta ohi...:thumbfh:
No, ensi vuonna sitten paremmalla onnella.
Pitäis.Il Tempo Gigante sanoi:Pitäisköhän keittää kissauttaa kahvit ?
Keitetty.burb sanoi:Pitäis.
Pitäisköhän lähteä ostamaan tupakkaa?