Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Il Tempo Gigante sanoi:
Pitäis, jos ne on loppu.
Eipä tarvinnutkaan lähteä yöllä tupakkiostoksille, keskin tupakoinnille sijaistoiminnon: nukkumisen.

Ei hitto, kirjotinko mä että 'keskin'? Avut... jne.

burb

.
Ohhoh.
Yllätyin positiivisesti musiikin nettikauppojen valikoimasta kun sekä NetAnttilasta että Cdon.comista löytyi Alice Cooperin Constrictor.
Tarkemmin sanottuna etsin tuon albumin vikaa biisiä, He's Back (The Man Behind the Mask):ia ja olin aivan varma että tuota nyt ei mistään hiton nettikaupasta ainakaan löydy.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Ohhoh.
Yllätyin positiivisesti musiikin nettikauppojen valikoimasta kun sekä NetAnttilasta että Cdon.comista löytyi Alice Cooperin Constrictor.
Tarkemmin sanottuna etsin tuon albumin vikaa biisiä, He's Back (The Man Behind the Mask):ia ja olin aivan varma että tuota nyt ei mistään hiton nettikaupasta ainakaan löydy.
Ei löydykään, siksi kannattaa warettaa laittomasti

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Ei löydykään, siksi kannattaa warettaa laittomasti
Mä en wareta.

Mutta voi pettymys, kappaleen hinta on 0.99e, mutta siihen tulee palvelumaksu päälle.
Luottokortilla maksettaessa kokonaishinnaksi tulee 1,01e, verkkopankilla 1,49e ja tekstiviestillä 1,70e.
Kai mun täytyy Mastercardia vilauttaa vaikka välttelenkin luottokorttitietojen laittamista nettiin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Mä en wareta.

Mutta voi pettymys, kappaleen hinta on 0.99e, mutta siihen tulee palvelumaksu päälle.
Luottokortilla maksettaessa kokonaishinnaksi tulee 1,01e, verkkopankilla 1,49e ja tekstiviestillä 1,70e.
Kai mun täytyy Mastercardia vilauttaa vaikka välttelenkin luottokorttitietojen laittamista nettiin.
Spykikare pistää kohta vielä 1,07e Ruunarin virkistysrahastoon, jos erehdyt luottokorttia vilauttamaan:ahem:

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Niinhän se Spykikare tuppaa:ahem:
Eiku biisi toimii!
Spykikare taitaa tosin toimia kans, ainakin mun netti tökkii ihan huolella nyt.
Vissiin ne virkistysrahastoon suunnatutu kolikot lähti menemään tuota verkkopiuhaa pitkin...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Eiku biisi toimii!
Spykikare taitaa tosin toimia kans, ainakin mun netti tökkii ihan huolella nyt.
Vissiin ne virkistysrahastoon suunnatutu kolikot lähti menemään tuota verkkopiuhaa pitkin...
Kohta sitten siulla avautuukin päälle 100 (en sano monta yli) popupia kera moottoripyörä- ja mustikkapiirakkakuvien.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Joen yötä juomaan pois muistista tästä näinnikkää joo nyt. Jos arvostelisi mäyräkoiran (Koff) jokaisen oluen erikseen toikkiini.

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Joen yötä juomaan pois muistista tästä näinnikkää joo nyt. Jos arvostelisi mäyräkoiran (Koff) jokaisen oluen erikseen toikkiini.
Jospa mä perustan "Kouvon Koffitoikin" niin ei tartte arvostelutoikkia sotkea Koffilla.
Voisin itsekin tulla sinne ryystämään Kophphia.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Il Tempo Gigante sanoi:
Hauva otti matsin piikkisian kanssa. Tarina ei kerro voittajaa, mutta peräänantamattomuudesta se kertoo.

Huhhuh, toi sai sitten enemman piikkeja naamaansa kuin se samanrotuisen nakoinen toisessa Kotia kohti -leffassa.. Se missa ne kaks koiraa ja kissa seikkaili.

burb

.
Järkyttävää.
EuroSportilta tulee livenä Mestareiden liigan lohkoarvonta.
Ja tuijotan sitä kiinnostuneena.
:nope:
Ihan kuin tolla olis just nyt mitään merkitystä mun elämään...

Estate

Well-known member
Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, tultaneen lakkauttamaan 2009.

Estate

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niinhän ne radiossa viime viikolla (tai tämän viikon alussa) väittivätten.
Maanantaina oli valtuuston kokous, jossa hyväksyttiin toimenpideohjelma talouden tasapainottamiseksi.