Vellu
Kuninkaalleninen
Ei voinut onnitella, kun foorumin kalenteri oli jumittunut vuoteen 2006.Formulanomi sanoi:Ja kenties toisessa toikissa onnistuu paremmin....
Onnittelen Jacquesta.
Ei voinut onnitella, kun foorumin kalenteri oli jumittunut vuoteen 2006.Formulanomi sanoi:Ja kenties toisessa toikissa onnistuu paremmin....
Onnittelen Jacquesta.
Eipä tarvinnutkaan lähteä yöllä tupakkiostoksille, keskin tupakoinnille sijaistoiminnon: nukkumisen.Il Tempo Gigante sanoi:Pitäis, jos ne on loppu.
Ei löydykään, siksi kannattaa warettaa laittomastiburb sanoi:Ohhoh.
Yllätyin positiivisesti musiikin nettikauppojen valikoimasta kun sekä NetAnttilasta että Cdon.comista löytyi Alice Cooperin Constrictor.
Tarkemmin sanottuna etsin tuon albumin vikaa biisiä, He's Back (The Man Behind the Mask):ia ja olin aivan varma että tuota nyt ei mistään hiton nettikaupasta ainakaan löydy.
Mä en wareta.kouvotsvoni sanoi:Ei löydykään, siksi kannattaa warettaa laittomasti
Spykikare pistää kohta vielä 1,07e Ruunarin virkistysrahastoon, jos erehdyt luottokorttia vilauttamaan:ahem:burb sanoi:Mä en wareta.
Mutta voi pettymys, kappaleen hinta on 0.99e, mutta siihen tulee palvelumaksu päälle.
Luottokortilla maksettaessa kokonaishinnaksi tulee 1,01e, verkkopankilla 1,49e ja tekstiviestillä 1,70e.
Kai mun täytyy Mastercardia vilauttaa vaikka välttelenkin luottokorttitietojen laittamista nettiin.
Niinhän se Spykikare tuppaa:ahem:burb sanoi:Jes! Toimii!
Eiku biisi toimii!kouvotsvoni sanoi:Niinhän se Spykikare tuppaa:ahem:
Kohta sitten siulla avautuukin päälle 100 (en sano monta yli) popupia kera moottoripyörä- ja mustikkapiirakkakuvien.burb sanoi:Eiku biisi toimii!
Spykikare taitaa tosin toimia kans, ainakin mun netti tökkii ihan huolella nyt.
Vissiin ne virkistysrahastoon suunnatutu kolikot lähti menemään tuota verkkopiuhaa pitkin...
Jospa mä perustan "Kouvon Koffitoikin" niin ei tartte arvostelutoikkia sotkea Koffilla.kouvotsvoni sanoi:Joen yötä juomaan pois muistista tästä näinnikkää joo nyt. Jos arvostelisi mäyräkoiran (Koff) jokaisen oluen erikseen toikkiini.
Il Tempo Gigante sanoi:Hauva otti matsin piikkisian kanssa. Tarina ei kerro voittajaa, mutta peräänantamattomuudesta se kertoo.
Niinhän ne radiossa viime viikolla (tai tämän viikon alussa) väittivätten.S.A sanoi:Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, tultaneen lakkauttamaan 2009.
Maanantaina oli valtuuston kokous, jossa hyväksyttiin toimenpideohjelma talouden tasapainottamiseksi.Runar ja Kyllikki sanoi:Niinhän ne radiossa viime viikolla (tai tämän viikon alussa) väittivätten.
Se mielisairaala, jossa olen käynyt....vieraana tosin vaan, lopetetaan 2012.S.A sanoi:Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, tultaneen lakkauttamaan 2009.
Maanantaina sit varmaan ihan ratiossa tosta kertovatten.S.A sanoi:Maanantaina oli valtuuston kokous, jossa hyväksyttiin toimenpideohjelma talouden tasapainottamiseksi.