Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Meidän kyläkoulu on ollut monta vuotta lakkautusuhan alaisena, mutta nyt sinne alueelle on tullut rakennusbuumi ja lapsia lisää ja toiveita säilymisestä on.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Jospa mä perustan "Kouvon Koffitoikin" niin ei tartte arvostelutoikkia sotkea Koffilla.
Voisin itsekin tulla sinne ryystämään Kophphia.
Anna palaa vaan, mutta meni jo olutarvosteluihin.

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Meidän kyläkoulu on ollut monta vuotta lakkautusuhan alaisena, mutta nyt sinne alueelle on tullut rakennusbuumi ja lapsia lisää ja toiveita säilymisestä on.
Ja sitten ihmetellään että miksi ihmiset muuttaa kaupunkeihin...

... no tähänkin tulee kohta kommentti, että muuttaa vaan!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Knoukkari sanoi:
Ja sitten ihmetellään että miksi ihmiset muuttaa kaupunkeihin...

... no tähänkin tulee kohta kommentti, että muuttaa vaan!
Niinpä. Täällä on sitten kaupungin koulut tukossa, kun sinne kuskataan ympäristön lakkautettujen koulujen oppilaat. Olen eräitäkin kertoja ehdottanut, että eikö niitä kaupungin koululaisia voisi ihan yhtä hyvin kuskata päiväksi sinne maalle kyläkouluun. Matka on ihan yhtä pitkä siihenkin suuntaan. Siellä olisi maastoa ja mahdollisuuksia riehua muuallakin kuin asfaltilla.

burb

.
Mun ala-aste taidettiin lakkauttaa jo vuosia sitten, vaikka se oli siinä kuntakeskuksen (Ämmänsaaren) keskustassa. No, ehkä siellä Ruukinkankaalla on enämpi tilaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, tultaneen lakkauttamaan 2010 ?
Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, lakkautettiin joskus 1990-luvun alussa.

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Ekojen luokkieni käyntipaikasta (kurimo) otettiin viime vuonna pois kaikki kersat kun mummelit alko valittaa niille!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mitäs oli kakkosella?

Oma kyläkoulu lakkautettiin 96..muistaakseni. Kostoksi kylän lapset sitten lähtivätkin vanhempien kustantamana naapurikunnan puolelle, hähä! Siitäs saivat!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ajattelin ostaa tänään jotain semmosta, josta en ole ihan varma, että mitä se on ja sitten pollaan sitä forumilla, että mikähän se mahtais olla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Ajattelin ostaa tänään jotain semmosta, josta en ole ihan varma, että mitä se on ja sitten pollaan sitä forumilla, että mikähän se mahtais olla.
Poistivat varmaan lakukäärön kyljestä sen yön timon, jottei kukaan forumnisti vain luulisi ostavansa afrikkalaisen nahan pätkää.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pirskatti, kun kengät pohjien malli just semmonen, että paska tarttuu, muttei irtoa hevillä. Kokeilla varmaan poppia seuraavaksi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moen äijäke?

Moe on näköjään ottanut käyttöön vanhan äijäkkeensä. Ei huono.
Toisaalta se viime aikoina ollut 'lurppasilmä' olisi sairaslomalaiselle
sopinut hyvin.