Olga
.
Meidän kyläkoulu on ollut monta vuotta lakkautusuhan alaisena, mutta nyt sinne alueelle on tullut rakennusbuumi ja lapsia lisää ja toiveita säilymisestä on.
Anna palaa vaan, mutta meni jo olutarvosteluihin.burb sanoi:Jospa mä perustan "Kouvon Koffitoikin" niin ei tartte arvostelutoikkia sotkea Koffilla.
Voisin itsekin tulla sinne ryystämään Kophphia.
Ja sitten ihmetellään että miksi ihmiset muuttaa kaupunkeihin...Olga sanoi:Meidän kyläkoulu on ollut monta vuotta lakkautusuhan alaisena, mutta nyt sinne alueelle on tullut rakennusbuumi ja lapsia lisää ja toiveita säilymisestä on.
Niinpä. Täällä on sitten kaupungin koulut tukossa, kun sinne kuskataan ympäristön lakkautettujen koulujen oppilaat. Olen eräitäkin kertoja ehdottanut, että eikö niitä kaupungin koululaisia voisi ihan yhtä hyvin kuskata päiväksi sinne maalle kyläkouluun. Matka on ihan yhtä pitkä siihenkin suuntaan. Siellä olisi maastoa ja mahdollisuuksia riehua muuallakin kuin asfaltilla.Knoukkari sanoi:Ja sitten ihmetellään että miksi ihmiset muuttaa kaupunkeihin...
... no tähänkin tulee kohta kommentti, että muuttaa vaan!
No nyt taitaa olla jo myöhäistä. Perusta itte tunkkis.kouvotsvoni sanoi:Anna palaa vaan, mutta meni jo olutarvosteluihin.
Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, lakkautettiin joskus 1990-luvun alussa.Il Tempo Gigante sanoi:Se kyläkoulu, jossa olen opintieni aloittanut, tultaneen lakkauttamaan 2010 ?
Näin vähän alkua, mutta en halunnut katsoa. :frown:Il Tempo Gigante sanoi:Sairasta meininkiä TV2:akkosella. yuck
Poistivat varmaan lakukäärön kyljestä sen yön timon, jottei kukaan forumnisti vain luulisi ostavansa afrikkalaisen nahan pätkää.AJ sanoi:Ajattelin ostaa tänään jotain semmosta, josta en ole ihan varma, että mitä se on ja sitten pollaan sitä forumilla, että mikähän se mahtais olla.
= Essolle kaffelle.:ahem:Knoukkari sanoi:Lähen kylille.
Eikäku tepoilille!Moe Szyslak sanoi:= Essolle kaffelle.:ahem: