Onhan tuo jo tämän viikon olluna.Olga sanoi:Moe on näköjään ottanut käyttöön vanhan äijäkkeensä. Ei huono.
Toisaalta se viime aikoina ollut 'lurppasilmä' olisi sairaslomalaiselle
sopinut hyvin.
Onhan tuo jo tämän viikon olluna.Olga sanoi:Moe on näköjään ottanut käyttöön vanhan äijäkkeensä. Ei huono.
Toisaalta se viime aikoina ollut 'lurppasilmä' olisi sairaslomalaiselle
sopinut hyvin.
Tuo Moen ja Olgan sanailu muistuttaa kyllä huolestuttavan paljon vuosikymmeniä vanhan avioparin arkipäivää.Moe Szyslak sanoi:Onhan tuo jo tämän viikon olluna.
Jaa? En mä kyllä näin sanaile todellisuudessa.:thumbfh:Knoukkari sanoi:Tuo Moen ja Olgan sanailu muistuttaa kyllä huolestuttavan paljon vuosikymmeniä vanhan avioparin arkipäivää.
Olet siis hiljaista poikaaMoe Szyslak sanoi:Jaa? En mä kyllä näin sanaile todellisuudessa.:thumbfh:
Ne otti kallosta sittenkin siitä luuta?Moe Szyslak sanoi:On muuten helvetin kova päänsärky koko ajan.
Vaikka on tänäänkin jo ottanut 2 tsibaletta Burana 600:uussatasia.
Knoukkari sanoi:Tuo Moen ja Olgan sanailu muistuttaa kyllä huolestuttavan paljon vuosikymmeniä vanhan avioparin arkipäivää.
Nii. Ja sillon kun ne ei sanaile yhtään, se muistuttaa huolestuttavan paljon vuosikymmeniä vanhan avioparin arkiyötä.Knoukkari sanoi:Tuo Moen ja Olgan sanailu muistuttaa kyllä huolestuttavan paljon vuosikymmeniä vanhan avioparin arkipäivää.
Tuosta taas tulee mieleen yksi ikääntynyt juttu, joka päättyi kysymykseen "Jokos myö oltiin?"Mehe Rienarsuo sanoi:Nii. Ja sillon kun ne ei sanaile yhtään, se muistuttaa huolestuttavan paljon vuosikymmeniä vanhan avioparin arkiyötä.
Onkne?
Kyl sä voit kertoo sen tuhman jutun ihan kokonaan ja extra döötinä. Mä otan seinän ja rupeen taiteileen rastia.Olga sanoi:Tuosta taas tulee mieleen yksi ikääntynyt juttu, joka päättyi kysymykseen "Jokos myö oltiin?"
Soitin sinne laserettiin ja kyselin mikäs vittu mun päätä särkee.Knoukkari sanoi:Ne otti kallosta sittenkin siitä luuta?
Eiku mä olen semmonen miellyttäjä koko ajan.:ahem:Sam sanoi:Olet siis hiljaista poikaa
Sitten vain pikaisesti viinakauppaan ja taju kankaalle.Moe Szyslak sanoi:. Makoilua ja paljon nesteen litkimistä apukonstiksi suositeltiin.
:ahem:jps sanoi:Sitten vain pikaisesti viinakauppaan ja taju kankaalle.
Siis mitä helvettiä? Tehtiin selkäydinpuudutus ja päästettiin samana päivänä kotiin. Huh, kyllä on minimiin vedetty sairaalassaoloajat nykysin.Moe Szyslak sanoi:Soitin sinne laserettiin ja kyselin mikäs vittu mun päätä särkee.
On kuulema joillakin (mulla tietenkin on:jaska: ) mahdollista saada selkäydinpuudutuksesta massiivisen pääsäryn. Jos ei lakkaa niin niitten pitää paikata jotain sieltä selästä. Makoilua ja paljon nesteen litkimistä apukonstiksi suositeltiin.
Mulle kans, ja kaksin kappalein. Jotain ilkeää pilaa on tämä.. lähetellä nyt tuommoisia ihmisille. Someone out there has a very sick mind.. :nope:S.A sanoi:Tuli tämmönen paita tänään postissa.