Olga
.
Eikös tuo ole se malli, joka vetää aina vinoon?burb sanoi:
Eikös tuo ole se malli, joka vetää aina vinoon?burb sanoi:
Mun kravatit vetää aina vinoon olipa malli mikä tahansa.Olga sanoi:Eikös tuo ole se malli, joka vetää aina vinoon?
On. Kiireessä kun vedät ton niin saat koko päivän suoristella.Olga sanoi:Eikös tuo ole se malli, joka vetää aina vinoon?
Entä 5 kpl kympin viinejä?Juskanen sanoi:En ihan raaski yli viidenkympin viinejä ostella
On kyl aika erikoinen tapa solmio skraka, kun jätetään se tohon puoleen väliin, eikä vedetä täyteen pituuteensa.Olga sanoi:
Tuo ranskalainen versio pysyy suorassa.
:thumbfh:ettelbruck sanoi:Yhdeksän tuntia töitä takana ja seitsemän edessä. Ylityöt iski.
Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.Il Tempo Gigante sanoi:Mullehan tulee kauhu kun näkeekin kravattisolmunteko-ohjeita.
:nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.
Eiku ässämeis pelkäs nousevansa kärkeen ns. hetkenä minä. Olis joutunu sit bannaan ittensä...AJ sanoi:Pelotteliko ylläpito bannin uhalla ässämiehen hiljaiseksi, vai miten tämä on selitettävissä?
No mut eihän teh eismän semmoiseen alentuisi! :nope:Vilperi sanoi:Eiku ässämeis pelkäs nousevansa kärkeen ns. hetkenä minä. Olis joutunu sit bannaan ittensä...
:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.
Mut onko se vielä edes eläkeiässä? Taitaa just ja just olla 60 täynnä ikää...vai onko peräti 59 vielä?Olga sanoi:Eikö tuo Seppo Tiitinen joutaisi jo eläkkeelle? Puhekin on niin epäselvää mökeltämistä, että ei taida saada itsekään siitä selvää.
Lähetään järkyttämään Lohjan "elämää" noi päällä. :ahem:Jason DeVillain sanoi:No niin tuli.. outo homma...
:ahem: :ahem:S.A sanoi:Lähetään järkyttämään Lohjan "elämää" noi päällä. :ahem:
Lähe mun kanssa jonain päivänä Opus K:hon, mä en yksin uskalla.Jason DeVillain sanoi::ahem: :ahem: