Näin juuri toimitaan!Runar ja Kyllikki sanoi:Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.![]()
Terveisin nimimerkki kerran solminut skrakan
Tosin omistan kyllä noin viisi tsipaletta
Näin juuri toimitaan!Runar ja Kyllikki sanoi:Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.![]()
Mut etkös sä käytä niitä strap-oneja?Matxi sanoi:Näin juuri toimitaan!
Terveisin nimimerkki kerran solminut skrakan
Tosin omistan kyllä noin viisi tsipaletta
En tuossa asiassa!AJ sanoi:Mut etkös sä käytä niitä strap-oneja?
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
Tärkeintä on, että tekee sen päätöksen.S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
http://wiki.partio.net/Hirttosolmu :thumbup:Matxi sanoi:Opettelin tekemään hirttosilmukan.
Googletus : 3min
Opettelu : 30s
Nytpähän osaa. Koskaan tiedä milloin tarttee.
Kyllä, näin on.S.A sanoi:Nyt selvisi, että olin sitten eilen typottanut yhden jutun.
Aloin miettiä, että olenko jotenkin alitajuisesti saattanut tehdä sen tarkoituksella vai meneekö ihan vain normaalisti humalan piikkiin.![]()
Laitahan privaa ((tai mesellä)jossa en koskaan ole) tulemaan... :thumbup: Opushan on mulle lähes kantapaikka...S.A sanoi:Lähe mun kanssa jonain päivänä Opus K:hon, mä en yksin uskalla.![]()
Niin on. Aamulla hirvee teltta pystyssä ja vessanpeilissä kilo finnimöhnää.S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
Miten se nuoruus tuohon liittyy?S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
Sillon sitä ei vielä tiedä että se oikeiden päätöksien teko vaan vaikeutuu iän myötä!Juskanen sanoi:Miten se nuoruus tuohon liittyy?
Ostit pari kartsaa pankkikortilla?Juskanen sanoi:Ostin tupakkaa ärrältä. Myyjä kysyi paperitNe katsottuaan tuumas vaan, että tää oli kyllä hänen paras...
:thumbup:AJ sanoi:Ostit pari kartsaa pankkikortilla?![]()
En tajunnut yhtään mitään!Vellu sanoi:saakelin intiaanien coreverkko ja sen kestävyys
No kun se intiaanien coreverkon kestävyys...tiiäthänburb sanoi:En tajunnut yhtään mitään!