Näin juuri toimitaan!Runar ja Kyllikki sanoi:Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.
Terveisin nimimerkki kerran solminut skrakan
Tosin omistan kyllä noin viisi tsipaletta
Näin juuri toimitaan!Runar ja Kyllikki sanoi:Kravatti kannattaakin pitää solmittuna aina, kun sen on kerran solminut.
Mut etkös sä käytä niitä strap-oneja?Matxi sanoi:Näin juuri toimitaan!
Terveisin nimimerkki kerran solminut skrakan
Tosin omistan kyllä noin viisi tsipaletta
En tuossa asiassa!AJ sanoi:Mut etkös sä käytä niitä strap-oneja?
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
Tärkeintä on, että tekee sen päätöksen.S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
http://wiki.partio.net/Hirttosolmu :thumbup:Matxi sanoi:Opettelin tekemään hirttosilmukan.
Googletus : 3min
Opettelu : 30s
Nytpähän osaa. Koskaan tiedä milloin tarttee.
Kyllä, näin on.S.A sanoi:Nyt selvisi, että olin sitten eilen typottanut yhden jutun.
Aloin miettiä, että olenko jotenkin alitajuisesti saattanut tehdä sen tarkoituksella vai meneekö ihan vain normaalisti humalan piikkiin.
Laitahan privaa ((tai mesellä)jossa en koskaan ole) tulemaan... :thumbup: Opushan on mulle lähes kantapaikka...S.A sanoi:Lähe mun kanssa jonain päivänä Opus K:hon, mä en yksin uskalla.
Niin on. Aamulla hirvee teltta pystyssä ja vessanpeilissä kilo finnimöhnää.S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
Miten se nuoruus tuohon liittyy?S.A sanoi:Ihanaa on olla nuori ja villi. Välillä vaan ei pysty tekemään päätöksiä, jotka tietää oikeiksi.
Sillon sitä ei vielä tiedä että se oikeiden päätöksien teko vaan vaikeutuu iän myötä!Juskanen sanoi:Miten se nuoruus tuohon liittyy?
Ostit pari kartsaa pankkikortilla?Juskanen sanoi:Ostin tupakkaa ärrältä. Myyjä kysyi paperit Ne katsottuaan tuumas vaan, että tää oli kyllä hänen paras...
:thumbup:AJ sanoi:Ostit pari kartsaa pankkikortilla?
En tajunnut yhtään mitään!Vellu sanoi:saakelin intiaanien coreverkko ja sen kestävyys
No kun se intiaanien coreverkon kestävyys...tiiäthänburb sanoi:En tajunnut yhtään mitään!