burb
.
Ai se juttu, tokihan mä tuon tiedän.Mediaprofeetta sanoi:No kun se intiaanien coreverkon kestävyys...tiiäthän
*viheltelee ja poistuu*
Ai se juttu, tokihan mä tuon tiedän.Mediaprofeetta sanoi:No kun se intiaanien coreverkon kestävyys...tiiäthän
heh, mo? vilttihattu?Vellu sanoi:jätkät vaan lomailee ja eräs h*hmo on töissä, v*ttu
Apmiainen syöty, jospa lähtis teihin viihteeksi?:doubtful:Vellu sanoi:a*miainen s*öty, j*spa l*htis t*ihin v*ihteeksi.
Peesaan TOSI väsyneesti.Matxi sanoi:Väsyttää.
Sen siitä saa kun hurvittelee ja paneskelee kaiket yöt!Matxi sanoi:Väsyttää.
Ei mua silti väsytä.Knoukkari sanoi:Sen siitä saa kun hurvittelee ja paneskelee kaiket yöt!
Ei muakaan väsytä jos Matxi paneskelee yöt.:thumbfh:Sam sanoi:Ei mua silti väsytä.
Älä käsitä väärin, mutta itse et pysty polven takia vaan annat Matxin hoitaa makuukammarin velvollisuutesi puolestasi?Moe Szyslak sanoi:Ei muakaan väsytä jos Matxi paneskelee yöt.:thumbfh:
Kerro terveisiä sille hahmolle, vattu!Vellu sanoi:jätkät vaan lomailee ja eräs h*hmo on töissä, v*ttu
Polvi haittaa kävelyä ei astumista.Thunder sanoi:Älä käsitä väärin, mutta itse et pysty polven takia vaan annat Matxin hoitaa makuukammarin velvollisuutesi puolestasi?
Mulla on tekohymy ja se on väärinpäin.Jussi sanoi:Onks sulla tekonivel ja onko se oikein päin?
Hirvettää tommonen.Moe Szyslak sanoi:Kalama määrä kirjoitusvihreitä tullut tänään. Osa tarkoituksella mutta osa kyllä ei.
K*rrottu!Formulanomi sanoi:Kerro terveisiä sille hahmolle, vattu!