Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
Niinpä niin... niin se aika rientää.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
jupla sanoi:
Saa kysyä, ei tämä nyt niin salaista ole.

Pumpusta otti, mutta itse en sitä tajunnut! Luulin, että närästää ja kun ei närästyslääke auttanut luulin, että kovan flunssan jälkipyykkinä keuhkopätkässä ja/tai keuhkoissa on jotain, joka hidastaa liikkumista. Ajattelinkin Suomeen tullessa käydä hakemassa antibioottia, mutta huomasin "pian" olevani varjoainekuvauksissa ja pallolaajennuksessa (Misanon 250cc aikaan, tana!). Sepelvaltimotauti siis, loppuelo menee lääketeollisuutta tukien. Oli lyhyt 90% tukos. Mutta hyvä että tuli ilmi näin pehmeästi eikä infarktina tahi halvaantumisena.

Taudin riskitekijöistä en ole polttanut tupakkaa (ehkä nyt aloitan!), verenpaine ja kolesteroliarvot ok, vain lievä ylipaino (171cm/71kg), kunto aika hyvä, alkoholinkäyttö kohtuullista. Ja ikää 44 v - katkeruutta ilmassa! Mutta ne geenit...

Olo on nyt ihan normaali ja mielialakin kohentunut.
Melkoisen samanlaista huttua kun mun maaliskuussa 2006 Singaporessa paitsi että riskitekijöitä OLI paljon enemmän. Nyt on sit elämäntapoja muutettu mutta lääkkeitä tarvitaan yhä - ja vastaisuudessakin.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
ettelbruck sanoi:
Melkoisen samanlaista huttua kun mun maaliskuussa 2006 Singaporessa paitsi että riskitekijöitä OLI paljon enemmän. Nyt on sit elämäntapoja muutettu mutta lääkkeitä tarvitaan yhä - ja vastaisuudessakin.
Muistelisin, että painoa ainakin pudotit reilusti. Mutta mielikuva on myös, että teet liki jatkuvaa yötyötä! Ei liene terveellistä? Ite olin kolmivuorotyössä vajaat 10 vuotta, loppui liki 10 vuotta sitten.

burb

.
S.A sanoi:
Kannattaneeko sellaista hankiakaan? Opettele vain itse tiskaamaan.
Opettele... :eek:
Enköhän jo osaa kun olen reilu kymmenen vuotta sitten muttanut kotoa pois ja yhdessäkään asunnossani ei ole ollut tiskikonetta.
Mä vaan vihaan tiskaamista.

Mutta jos mulla tyttökaveri olisikin niin ei hänen toki tarttis tiskata.
Silittämisen kyllä sais hoitaa. Ja renkaidenvaihdon, jos on kylmä ilma.

Estate

Well-known member
burb sanoi:
Opettele... :eek:
Enköhän jo osaa kun olen reilu kymmenen vuotta sitten muttanut kotoa pois ja yhdessäkään asunnossani ei ole ollut tiskikonetta.
Mä vaan vihaan tiskaamista.

Silittämisen kyllä sais hoitaa. Ja renkaidenvaihdon, jos on kylmä ilma.
En kyllä minäkään tiskaamisesta nauti. Silittimänen taas on paljon mukavampaa ja renkaita en ole toistaiseksi kokeillutkaan vaihtaa.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
burb sanoi:
Silittämisen kyllä sais hoitaa.
Kun nykyinen vaimoni reilut yhdeksän vuotta sitten, kolmen päivän seurustelun jälkeen, muutti kämppääni niin sovimme että mä tiskaan ja hän silittää.

Sen koommin en ole koskenut silitysrautaan kuin jotain muuta siivouskomerosta etsiessäni.

Olen erittäin tyytyväinen.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Otin kunnian olla tasan kahdeskymmenesyhdestuhannes (21000) kommentoija tähän ketjuun.